Houd je bek nou gewoon maar dicht, smerige teef met je opgedroogde bloedkop.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
ik snap niet wat je bedoeld, kan je duidelijker zijn?
Oh, een gifje. Even allemaal lachen jongens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
dayum dat_ragequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek nou gewoon maar dicht, smerige teef met je opgedroogde bloedkop.
opgedroogde bloedkop?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek nou gewoon maar dicht, smerige teef met je opgedroogde bloedkop.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:40 schreef deadprez het volgende:
Leuk dat die jongen ook een keer in het zonnetje gezet wordt.
Dus als een Fransman een Duitser neerschoot in Nederland, dan droeg de dode Duitser bij aan de statistiek van de Duitsers. Maar de fransman niet aan de Nederlandse.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Het gaat om de totale NEDERLANDSE en DUITSE verliezen tussen 10 en 15 mei 1940.
Precies.quote:
sensueel plaatjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt geen idee wat die aan het doen zijn, ziet er maar vreemd uit.
Kanker gewoon een eind op joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus als een Fransman een Duitser neerschoot in Nederland, dan droeg de dode Duitser bij aan de statistiek van de Duitsers. Maar de fransman niet aan de Nederlandse.
Maar goed. Als je zo van je verdraaide statistiek wil genieten, die je best. Maar waag het je iets te reppen als ik afkom met statistieken over immigranten. Want dan hebben jullie de mond vol.
M'n hart maakte een klein vreugdesprongetjequote:
Dat is best wel interessant, heb je nog meer statistieken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus als een Fransman een Duitser neerschoot in Nederland, dan droeg de dode Duitser bij aan de statistiek van de Duitsers. Maar de fransman niet aan de Nederlandse.
Maar goed. Als je zo van je verdraaide statistiek wil genieten, die je best. Maar waag het je iets te reppen als ik afkom met statistieken over immigranten. Want dan hebben jullie de mond vol.
jij hebt geen hartquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n hart maakte een klein vreugdesprongetje
En het is nog geeneens lente :$quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n hart maakte een klein vreugdesprongetje
Kom Paard van Trojequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Nu onderweg naar stadje keihard jumpen natuurlijk dat diggen de chickies.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is best wel interessant, heb je nog meer statistieken?
VERDOMD INTERESSANT MAAR GA GERUST VERDER HOOR!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb geen lente nodig om bloemen te vertrappen :$$quote:
Je kunt ook "Bron?" posten zoals jij altijd doet als je weer eens gedist wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie je. Ga je wat laagopgeleide taal eruit slaan als je er niks van snapt.
Let niet op die proleten, gewoon door gaan, echt super interessant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie je. Ga je wat laag opgeleide taal eruit slaan als je er niks van snapt.
Ik heb m'n buik vol van jouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ook "Bron?" posten zoals jij altijd doet als je weer eens gedist wordt natuurlijk.
Klopt, verlicht mij alsjeblieft met jouw kennis.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie je. Ga je wat laagopgeleide taal eruit slaan als je er niks van snapt.
Grote botten :squote:
Geef me een topic waarin ik dat gedaan heb een waar het werkelijk niet van toepassing was?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ook "Bron?" posten zoals jij altijd doet als je weer eens gedist wordt natuurlijk.
Gemeen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen lente nodig om bloemen te vertrappen :$$
Doodsverwensing, TR gemacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geef me een topic waarin ik dat gedaan heb een waar het werkelijk niet van toepassing was?
Wederom, beargumenteer of val neer.
Nee, alleen groot.quote:
Toegegeven: dit is wel een goede verkapte bronvraagpost.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef GhpH het volgende:
Geef me een topic waarin ik dat gedaan heb een waar het werkelijk niet van toepassing was?
Haha en nu jezelf er onderuit proberen te lullen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie vorig topic. Is geen doodsverwensing.
Telefonisch contact opgezocht met Yvonne, beter laat je mijn marokkaanse neger guus met rustquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie vorig topic. Is geen doodsverwensing.
Kortweg: bron?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef GhpH het volgende:
Ik dacht niet dat je deze door zou hebben. Je overstijgt mijn verwachtingen (Y)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toegegeven: dit is wel een goede verkapte bronvraagpost.
Jouw verwachtingen zitten er wel vaker naast, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat je deze door zou hebben. Je overstijgt mijn verwachtingen (Y)
Hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Kk hard zuipuh ja tog hoere helemaal uit je plaaaat hartkoorvoorlife
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen zitten er wel vaker naast, naar het schijnt.
Chlamydiaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zit te denken wat gaat sint deze meid schenken
Man, je bent doorzichtig en voorspelbaar als de tering.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat je deze door zou hebben. Je overstijgt mijn verwachtingen (Y)
En nu gewoon weer weglachen he, wegkijker die je er bent!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef GhpH het volgende:
[..]voor het eerst dat ik met je moet lachen.
ok Jaden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef VersHead het volgende:
"the more things change, the more they stay the same"
Nee een als ik ze had zou ik niet aan incest doen. Of wat voor lugubere vraag hier uit gaat volgen.quote:
Jij anders ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Man, je bent doorzichtig en voorspelbaar als de tering.
Wtf zeg jij nou weer man wtfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee een als ik ze had zou ik niet aan incest doen. Of wat voor lugubere vraag hier uit gaat volgen.
Are cows grass?quote:
heb jij dat? laat trio dan maar zitten.quote:
Dit bedoel ik inderdaad.quote:
Uh... wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee een als ik ze had zou ik niet aan incest doen. Of wat voor lugubere vraag hier uit gaat volgen.
Waar het hart van vol is en zo.quote:
Quote van deze track, soort preview van zijn zelfmoord, en je begrijpt dat deze quote betekenis heeft.quote:
Dat is waar ik aan denk. Ik ben niet de eerste die wincest heeft opgezocht, maar ook niet de laatste ^^quote:
Ik ben sjaan en ik kom uit de kut van ome daanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef VersHead het volgende:
[..]
Wie ben jij?
DM mij een foto en biografie aub
Misschien in de juiste content, maar alleen die zin is te dubieus voor vertaling.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef VersHead het volgende:
[..]
Quote van deze track, soort preview van zijn zelfmoord, en je begrijpt dat deze quote betekenis heeft.
Gaap gaap gaap, je grapjes zijn net zo oud als je soa-ponskaartquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
heb jij dat? laat trio dan maar zitten.
je mag me wel penetreren met je neus, heb gehoord die is beter dan een dildo. Zo lang.
Oké.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef VersHead het volgende:
[..]
Quote van deze track, soort preview van zijn zelfmoord, en je begrijpt dat deze quote betekenis heeft.
De enige reden waarom je zomaar aan incest denkt als ik naar broers vraag is gewoon het feit dat je iets te verbergen heb wtf man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is waar ik aan denk. Ik ben niet de eerste die wincest heeft opgezocht, maar ook niet de laatste ^^
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat jongquote:
Waarom heb jij zo'n attitude bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaap gaap gaap, je grapjes zijn net zo oud als je soa-ponskaart
Laat hem gewoon skaffa zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat jong
Die pa nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat jong
Neh. What happens on FOK stays on FOK. Ik ga meestal slapen met de gedachte dat ik maar een sterveling ben en dat de dood een grote niets is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zal zo'n ghpb nou ook naar bed gaan met de gedachte: "wow, die lui heb ik weer helemaal klem geluld"?
U wotquote:
Waarom ik leefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aan jongedame.
En vind je dan dat je filosofisch bezig bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Neh. What happens on FOK stays on FOK. Ik ga meestal slapen met de gedachte dat ik maar een sterveling ben en dat de dood een grote niets is.
Wir teilen Zimmer und das Bettquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef VersHead het volgende:
[..]
De enige reden waarom je zomaar aan incest denkt als ik naar broers vraag is gewoon het feit dat je iets te verbergen heb wtf man.
hij is zweeds, homo, en zionist en heeft breivik als persoonlijk idoolquote:
Nee dat zijn de momenten waarop ik emo word.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En vind je dan dat je filosofisch bezig bent?
Voeg de daad bij het woord.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee dat zijn de momenten waarop ik emo word.
Eerste post van jou die ik volledig lees vandaag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wir teilen Zimmer und das Bett
Brüderlein komm und sei so nett
Brüderlein komm fass mich an
rutsch ganz dicht an mich heran
Jouw pa je ma in haar reet 9 maanden later toen kwam jij :$quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je pa je ma in der kut heeft geblaft ipv haar bek.
Ik vient roemanties.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jouw pa je ma in haar reet 9 maanden later toen kwam jij :$
stinkkind.
Weet ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij is zweeds, homo, en zionist en heeft breivik als persoonlijk idool
die man is het helemaal kwijt
en turks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef VersHead het volgende:
[..]
Weet ik
En vandaag komt incestliefhebber in het rijtje erbij.
Dat mag wel wat minder grofquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je pa je ma in der kut heeft geblaft ipv haar bek.
Zet white supremacist en euroskrptische eurofiel ook erbij!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:58 schreef VersHead het volgende:
[..]
Weet ik
En vandaag komt incestliefhebber in het rijtje erbij.
Debiel ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zet white supremacist en euroskrptische eurofiel ook erbij!
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zou incest hebben anders
hehehquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zou incest hebben anders
Ik heb 2 broers, eentje is 1,90 en 90 kilo echt beest andere is 1,94 en 88 kilo ook beest...quote:
Haha fuck die dwergjesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers, eentje is 1,90 en 90 kilo echt beest andere is 1,94 en 88 kilo ook beest...
Maar so what....
Anyone got a problem ?![]()
![]()
Daar is je trio dan toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers, eentje is 1,90 en 90 kilo echt beest andere is 1,94 en 88 kilo ook beest...
Maar so what....
![]()
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Maar so what....
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar is je trio dan toch?
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef VersHead het volgende:
Zou je je kloon aftrekken als hij dat ook bij jou deed?
Is dit gay?
Nooit aan gedacht, ga ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef VersHead het volgende:
Zou je je kloon aftrekken als hij dat ook bij jou deed?
Is dit gay?
Dromen kies je niet uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, ga ik ook niet doen.
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Voor de grap een stukje teruggelezen, kanker gekregen.
Mijn broers houden niet van incest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar is je trio dan toch?
Haha, zo gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
1,98m 77 kg kom vechten danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ze klappen je zo vaak dubbel dat je gaat stuiteren
Gevat hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Maar jij dus welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers houden niet van incest.
Als je nou pics post, dan kunnen we wel bepalen of we een trio met je willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers houden niet van incest.
Ecto........ Ga even naar mac donalds paar x ja.quote:
Zo is 't beterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1,98m 77 kg met beugel kom vechten dan
Moest lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ecto........ Ga even naar mac donalds paar x ja.
kom dan terug.
Serieus gaat waaien morgen heb ik gehoord beter timmer je je vast
Gefeliciteerd, hoe heet ze? Sandy?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest lachen
Maar dat ecto, mwa, ben niet meer of minder ecto dan de meeste 17-jarigen.
tering wat gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Mijn broers doen schattige jongens nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest lachen
Maar dat ecto, mwa, ben niet meer of minder ecto dan de meeste 17-jarigen.
Heb je niets aan als deze beer je tegen die muur aan douwt gquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef VersHead het volgende:
[..]
Denken dat het om lengte en gewicht draait![]()
Draait om spierkracht en techniek.
G van gayquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je niets aan als deze beer je tegen die muur aan douwt g
Ait, nog maar een iemand nodig voor die trio dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers doen schattige jongens niet
#said no liliputter everquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef VersHead het volgende:
[..]
Denken dat het om lengte en gewicht draait![]()
Draait om spierkracht en techniek.
1e beenworp en je klettert neer. Judoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is vooral balans en core man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pindakaasquote:
Judo is echt zo'n 'sport' voor die onzekere mongooltjes die daarna een iets te grote bek hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
1e beenworp en je klettert neer. Judo
Kkhard tegen die muur dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef VersHead het volgende:
[..]
Dat is vooral balans en core man.
Core heb ik, balans niet ;s
hjb isaacquote:
Judoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
1e beenworp en je klettert neer. Judo
Judo ga je ook op als je keihard gefaald hebt bij voetbal en iedereen de tering in wil schoppen met je judoskillsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Judo is echt zo'n 'sport' voor die onzekere mongooltjes die daarna een iets te grote bek hebben.
Picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef xSomesz het volgende:
een van me broers is kei knap andere ook wel knap trouwens
Nee judo is zelfverdediging. Niet voor grote bek. Het is alleen dat ik wilde aanduiden dat als een ecto je tegen de muur wil krijgen dat ze dan heel snel op de grond liggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Judo is echt zo'n 'sport' voor die onzekere mongooltjes die daarna een iets te grote bek hebben.
Een zus die haar broer gaat beoordelen, objectief welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef xSomesz het volgende:
een van me broers is kei knap andere ook wel knap trouwens
als jij mijn maagdelijkheid vernietigd komen ze je halenquote:
jahaha ;Dquote:
Genoeg kneusjes die er gewoon op blijven andersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Judo ga je ook op als je keihard gefaald hebt bij voetbal en iedereen de tering in wil schoppen met je judoskills
Heb bietje vet op me buik, ben dus geen eckte ecto.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee judo is zelfverdediging. Niet voor grote bek. Het is alleen dat ik wilde aanduiden dat als een ecto je tegen de muur wil krijgen dat ze dan heel snel op de grond liggen.
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :squote:
quote:
quote:
Vanuit één bepaalde invalshoek is deze opmerking vast en zeker heel erg grappig.quote:
Zou je dit voor kunnen lezen in een Vocaroo-fragment?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe heet ze? Sandy?
stik voorzichtig xDquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :s
Ze deden geen schattige jocies als ik toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:08 schreef xSomesz het volgende:
[..]
als jij mijn maagdelijkheid vernietigd komen ze je halen
ik zou maar uitkijken met je moves
Nee, want ik wens jou wel een heel goed en gelukkig leven toequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het je beter laat voelen: ik ben zo verkouden dat ik geen adem krijg als ik lig omdat alles vol met slijm en snot zit :s
Eer dat jij je voet bij iemand zijn hoofd hebt kan die ander gemakkelijk pareren met zijn hand/arm. En dan ben je als schopper in een zeer nadelige positie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef VersHead het volgende:
[..]
Judo![]()
Wat ga je doen als ik een trap tegen je kop geef
geilquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanuit drie invalshoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanuit één bepaalde invalshoek is deze opmerking vast en zeker heel erg grappig.
Als jij het persoonlijk maakt ben je stuk minder schattig jochie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze deden geen schattige jocies als ik toch?
Het is om te janken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanuit één bepaalde invalshoek is deze opmerking vast en zeker heel erg grappig.
Haha gevat hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik jou ook wel hoor. Tenzij je lelijk bent, dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want ik wens jou wel een heel goed en gelukkig leven toe
Ik ben behendig genoeg om een zeer snelle hoge trap uit te delen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Eer dat jij je voet bij iemand zijn hoofd hebt kan die ander gemakkelijk pareren met zijn hand/arm. En dan ben je als schopper in een zeer nadelige positie.
Doen we gewoon anaal toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Als jij het persoonlijk maakt ben je stuk minder schattig jochie.
maar wel 1.98 en 77 kg zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb bietje vet op me buik, ben dus geen eckte ecto.
Bedankt, dat doet mij deugtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik jou ook wel hoor. Tenzij je lelijk bent, dan niet.
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je dit voor kunnen lezen in een Vocaroo-fragment?
Ik zou je zwoele stem nog wel een keer willen horen.
Denk het.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
maar wel 1.98 en 77 kg zijn?
Ik snap deze niet? Heb je botten van papier maché?
Pls Guusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk het.
Gewicht is wel van een half jaar geleden ofzo trouwens, toen was ik iets kleiner.
nee je bent gewoon een lelijke ectoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk het.
Gewicht is wel van een half jaar geleden ofzo trouwens, toen was ik iets kleiner.
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.quote:
Wat schattig, je zit nog in je groeispurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk het.
Dit niet doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik post dalijk pics van mijn buik gvd
Is goed, kan ik morgen langskomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.
3 tanden, 1 teen, 2 vingers en uh je pik maar das niet zo erg aangezien we je pink levend houden
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat schattig, je zit nog in je groeispurt.
Niets mis meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat schattig, je zit nog in je groeispurt.
Moet toegeven dat expertvechters dat goed kunnen. Maar de meeste mensen die een high kick uit willen voeren komen dan met de snufferd op de grond omdat een high kick een aanval is die riskant is. Maar respect als je dat goed kanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:11 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben behendig genoeg om een zeer snelle hoge trap uit te delen.
Was de enige keer toen ik ging vechten zeer efficiënt.
Gr.
ahaha wow garppigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
dat kost je 2 blauwe ogen ( paarse als je al blauwe ogen hebt), 2 gebroken ribben.
3 tanden, 1 teen, 2 vingers en uh je pik maar das niet zo erg aangezien we je pink levend houden
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Guus zijn beugel is al 20 kilo schoon aan de haak
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik post dalijk pics van mijn buik gvd
Net als deze man?quote:
whahahah so grappiwwg ^.^quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers zijn sneller dan ik ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is goed, kan ik morgen langskomen?
Ik kan amper vechten hoor, alleen trappen en tackelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Moet toegeven dat expertvechters dat goed kunnen. Maar de meeste mensen die een high kick uit willen voeren komen dan met de snufferd op de grond omdat een high kick een aanval is die riskant is. Maar respect als je dat goed kan
Nee, dat doe je zelf al genoeg, godse spermamuseumquote:
Maakt niet uit, ik kom vrij snel, dus dan zijn we klaar voordat ze het doorhebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn broers zijn sneller dan ik ben.
Dan stond je vroeger vast linksback.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik kan amper vechten hoor, alleen trappen en tackelen.
Maar ik heb geen agressie en felheid in mij.
haha ik mep je neerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik kan amper vechten hoor, alleen trappen en tackelen.
Maar ik heb geen agressie en felheid in mij.
Moest lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan stond je vroeger vast linksback.
Jij bent pas een stoute meid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf al genoeg, godse spermamuseum
Ik ben spitsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan stond je vroeger vast linksback.
op klaarkomen staat de doodstrafquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom vrij snel, dus dan zijn we klaar voordat ze het doorhebben.
whehequote:
rechtop en bij jou?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven Isaac?
Fuck je broersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:16 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mag niet van mn broers.
heb nog steeds honger
Mijn kontje is dat waard, maar jouw leven niet schatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
/care
Jouw kontje volspuiten is dat wel waard.
Ben verkouden zeg ik gvd toch netquote:
Mijn leven is niets waard joh, gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn kontje is dat waard, maar jouw leven niet schat
Je zou bijna denken dat ze aan incest doen idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die obsessie voor je broers is wel 'ziekelijk' trouwens
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben verkouden zeg ik gvd toch netNiks zwoels meer aan m'n stem.
Mijn broers vragen je adresquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn leven is niets waard joh, gewoon doen.
Zal ik jouw foto anders even posten, held?quote:
Oh oké sryquote:
Ik speel de gehele competitie in de spits.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu geloof ik dat je wel eens spits hebt gespeeld in een oefenwedstrijd.
Loop je 1 op 1?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik speel de gehele competitie in de spits.
Behalve vorige wedstrijd, verslapen. Lol.
welkequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Google even dan, deed je bij die ONZ-Quiz ook steeds.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanuit drie invalshoeken.
quote:
Bedankt voor de mededelingen.quote:
Lol haha supergrappig episch baas hosselquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik speel de gehele competitie in de spits.
Behalve vorige wedstrijd, verslapen. Lol.
GhpH spotted:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zal ik jouw foto anders even posten, held?
Zo'n allesomvattend antwoord, zo scherp, zo snel, zo gevat. Wow.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de mededelingen.
Die verkiezingen zitten wel hoog bij sommigen hè.
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt. Wel met Drenthe helaas.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niets mis met Limburg hoor.
Zo ontzettend gevat weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt. Wel met Drenthe helaas.
Zullen we anders even je echte pic posten, Gide... hpH?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
GhpH spotted:
[ afbeelding ]
En je mag het doen, als je er een permanente ban voor krijgt.
drenthe, wat is dat een kut provincie zegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.
Ad hominemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij praten wel weer als je uit de pubertijd bent mijn waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |