PTSS nu?quote:
Oh en waar zijn dan de soldaten van de internationale hulp bij gerekend?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit betreft de gehele strijd in Nederland... zou jij toch moeten weten als historisch expert.
Te laat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat me godverdomme niet uitmaken voor mongool
Heb ik recht op hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef VersHead het volgende:
[..]
Yvonne pikt het belachelijk maken van ww2 soldaten van NL niet.
In mei 1940? Werkelijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh en waar zijn dan de soldaten van de internationale hulp bij gerekend?
H8 u2 bbquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga slapen en ik haat jullie allemaal.
Groetjes
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
trustequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
Ambetante mutsenquote:
Ik ga gewoon wachten wie het " grappigst " is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dit maar verwarrend. Vind jullie allemaal mongolen, geen idee welke kant ik moet kiezen nu.
Na de Duitse aanval liet de Nederlandse regering zowel de Britse als de Franse regering weten dat 'internationale hulp welkom zal zijn'. Beide regeringen zegden hulp toe, hoewel die van Engelse zijde niet in de vorm van troepen werd toegezegd.quote:
Hoop dat je stikt in je slaap zodat je 24/7-hongergevoel weg isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
Wij gaan trouwen btwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wachten wie het " grappigst " is.
Precies.. NA de Duitse inval...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Na de Duitse aanval liet de Nederlandse regering zowel de Britse als de Franse regering weten dat 'internationale hulp welkom zal zijn'. Beide regeringen zegden hulp toe, hoewel die van Engelse zijde niet in de vorm van troepen werd toegezegd.
Je wacht sowieso altijd en je reageert met een kut opmerking die niemand boeit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wachten wie het " grappigst " is.
Oorvijg kun je krijgenquote:
Net als je geestelijk gehandicapte broertje, Modus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je wacht sowieso altijd en je reageert met een kut opmerking die niemand boeit.
Ok, dat is 1 minpunt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je wacht sowieso altijd en je reageert met een kut opmerking die niemand boeit.
Alleen als je sliktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, wil dan wel een diamanten ring.
Je praat over geestelijk gehandicapt, en je quote jezelf?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef VersHead het volgende:
[..]
Net als je geestelijk gehandicapte broertje, Modus.
Wow, echt hard dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je praat over geestelijk gehandicapt, en je quote jezelf?
Hoi wicky.
jij bent een plofkipjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef tetouaribo het volgende:
Of sucuk met roerbakei en gesmolten kaas op een geroosterd stuk marokkaans brood. Met natuurlijk ook tomaatjes en ijsbergsla.
Na de Inval. Niet na de strijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.. NA de Duitse inval...
Over geestelijk gehandicapten gesprokenquote:
Lekker fucking boeiend allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Na de Inval. Niet na de strijd.
Reeds op 10 mei kreeg het Franse 7e leger onder generaal Henri Giraud opdracht de verbinding met de Nederlandse verdediging tot stand te brengen. Dat was de Dyle-Breda variant van een voorbereide strategie die Frankrijk, Engeland, België en Nederland zou verbinden. Het op papier sterke 7e Leger bestond onder meer uit drie gemotoriseerde infanteriedivisies en de 1e Gemechaniseerde Lichte Divisie, Frankrijks elitepantserdivisie.
Die doden zijn niet van 1 dag.
Wie zijn dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over geestelijk gehandicapten gesproken
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef xSomesz het volgende:
Gister pizza gegeten, vandaag friet met vettige sauzen snacks.
On my way to be very nice :$
quote:
Het gaat om de totale NEDERLANDSE en DUITSE verliezen tussen 10 en 15 mei 1940.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Na de Inval. Niet na de strijd.
Reeds op 10 mei kreeg het Franse 7e leger onder generaal Henri Giraud opdracht de verbinding met de Nederlandse verdediging tot stand te brengen. Dat was de Dyle-Breda variant van een voorbereide strategie die Frankrijk, Engeland, België en Nederland zou verbinden. Het op papier sterke 7e Leger bestond onder meer uit drie gemotoriseerde infanteriedivisies en de 1e Gemechaniseerde Lichte Divisie, Frankrijks elitepantserdivisie.
Die doden zijn niet van 1 dag.
Dat slaat tetou er wel uitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wie zijn dat.
Ik heb honger door jou teef
Ik kan het niet meer uit elkaar houden wie nou wiens clone is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over geestelijk gehandicapten gesproken
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Inval in Nederland, mei 1940:
Nederlandse troepen: 280.000
Duitse troepen: 750.00
Nederlandse tanks: 1
Duitse tanks: 759
Nederlands geschut: 676
Duits geschut: 1.378
Nederlandse vliegtuigen: 124
Duitse vliegtuigen: 1.150
Nederlandse doden: 2.332
Duitse doden: 2.500
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe je de beste slag van Nederland eruit pikt en alle nederlagen eruit laat
Zoals dat ze wapens uit musea gingen plunderen omdat ze te weinig hadden
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit betreft de gehele strijd in Nederland... zou jij toch moeten weten als historisch expert.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh en waar zijn dan de soldaten van de internationale hulp bij gerekend?
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Na de Duitse aanval liet de Nederlandse regering zowel de Britse als de Franse regering weten dat 'internationale hulp welkom zal zijn'. Beide regeringen zegden hulp toe, hoewel die van Engelse zijde niet in de vorm van troepen werd toegezegd.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.. NA de Duitse inval...
Wel m'n cokekunstenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang het niet je kookkunsten zijn.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Laat me zelf bepalen wat ik relevant vind voor dit topic debieleke.
quote:
Hey broertje, al thuis?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jake and amir.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |