zou op jouw linkjes klikken ;ssquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Het enige wat nu nog mist zijn de eindeloze YT linkjes waar niemand op klikt en F_D die de goede dingen van het leven komt bespreken..
1800%.
Jezus, jij bent nog erger dan die gasten die in FB janken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Het enige wat nu nog mist zijn de eindeloze YT linkjes waar niemand op klikt en F_D die de goede dingen van het leven komt bespreken..
1800%.
Hij is homo hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou op jouw linkjes klikken ;ss
Zucht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, jij bent nog erger dan die gasten die in FB janken.
Historisch onbenul omdat ik je grootvaders respect niet nodig heb?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets, omdat je een historisch onbenul bent.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
1800%.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou op jouw linkjes klikken ;ss
Dat is dat meiske van Paramore toch.quote:
thnx, i guessquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:19 schreef VersHead het volgende:
Types als Modus en Ghph zijn mensen waarvoor je naar fok komt
Ja. Originele versie van airplanes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is dat meiske van Paramore toch.
Andersom kerel, hij heeft dat van jou niet nodig. Met je vlaggetjes...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Historisch onbenul omdat ik je grootvaders respect niet nodig heb?
Ik begin dan ook geen verhaal af te steken over respect voor hemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Andersom kerel, hij heeft dat van jou niet nodig.
Doe ik wel en nu voel ik me kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken, narcist
Dan zou je niet eens kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik begin dan ook geen verhaal af te steken over respect voor hem
Nee jij vertelt hoe jammer je het vindt dat het Derde Rijk ingestort isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik begin dan ook geen verhaal af te steken over respect voor hem
Ziek veel zelfvertrouwen gekregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef VersHead het volgende:
[..]
Als ik jou hier niet had gezien had ik hier niet gepost vannacht.
Beetje zoals jij doen, zo lang niemand je kan raken kan je niet geraakt voelen toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken, narcist
Boh, die zit hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jij dan met je vaticaanvlagook een ingelijste foto van Franciscus op je nachtkastje?
Wow deze komt hard aan hoor. Kwam er maar iets hard aan in mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef VersHead het volgende:
[..]
Beetje zoals jij doen, zo lang niemand je kan raken kan je niet geraakt voelen toch.
Tbh, het ziet er dom uit om met domme mensen dom te ruziën zoals jij doet met Ghph, je begint een beetje op mijn niveau te raken.quote:
Lol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow deze komt hard aan hoor. Kwam er maar iets hard aan in mij![]()
De dag dat iemand jouw vochtige hamkluis uitwoont is de dag waarop het derde rijk opnieuw tot stand komt (jammer nooit dus)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wow deze komt hard aan hoor. Kwam er maar iets hard aan in mij![]()
Lol deze man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
De dag dat iemand jouw vochtige hamkluis uitwoont is de dag waarop het derde rijk opnieuw tot stand komt (jammer nooit dus)
zolderkamerterrorist tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef VersHead het volgende:
[..]
Lol deze man.
Zeg je dit soort dingen in de buitenwereld?
Ben je daarom het buitenbeentje bij de universiteit?
Even via TOR een aanslag aankondigen op 4chanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zolderkamerterrorist toch
Kies #TeamVersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dit maar verwarrend. Vind jullie allemaal mongolen, geen idee welke kant ik moet kiezen nu.
Grappig hoe je de beste slag van Nederland eruit pikt en alle nederlagen eruit laatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Inval in Nederland, mei 1940:
Nederlandse troepen: 280.000
Duitse troepen: 750.00
Nederlandse tanks: 1
Duitse tanks: 759
Nederlands geschut: 676
Duits geschut: 1.378
Nederlandse vliegtuigen: 124
Duitse vliegtuigen: 1.150
Nederlandse doden: 2.332
Duitse doden: 2.500
Bedankt maar weer.. Vuige pindakaas-eterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dit maar verwarrend. Vind jullie allemaal mongolen, geen idee welke kant ik moet kiezen nu.
Maak jezelf toch niet zo belachelijk man. Begint zielig te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe je de beste slag van Nederland eruit pikt en alle nederlagen eruit laat
Zoals dat ze wapens uit musea gingen plunderen omdat ze te weinig hadden
nou vooruit, speciaal voor jouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
1800%.
Dit betreft de gehele strijd in Nederland... zou jij toch moeten weten als historisch expert.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe je de beste slag van Nederland eruit pikt en alle nederlagen eruit laat
Yvonne pikt het belachelijk maken van ww2 soldaten van NL niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nu durf ik al helemaal het huis niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
De dag dat iemand jouw vochtige hamkluis uitwoont is de dag waarop het derde rijk opnieuw tot stand komt (jammer nooit dus)
Ben gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt maar weer.. Vuige pindakaas-eter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |