Dan gaat hij weer huilen.quote:
Sure, maar de Waffen SS was niet direct betrokken bij de genocide en/of de wreedheden van de Einsatzgruppen welke door de meeste mensen gezien worden als 'de daden van de SS' in het algemeen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, nee. Een Waffen SS-er was doorgaans juist een ideologische soldaat.
Jij weet niets van de wehrmacht en dienstplicht?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, nee. Een Waffen SS-er was doorgaans juist een ideologische soldaat.
Het is 1 uur, laat mequote:
Welke feiten kerel?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zeg jij zonder beredenering terwijl je op de feiten gedrukt wordt. Zegt meer over jou dan over mij.
Dat was weliswaar Totenkopf en SD, maar dan nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sure, maar de Waffen SS was niet direct betrokken bij de genocide en/of de wreedheden van de Einsatzgruppen welke door de meeste mensen gezien worden als 'de daden van de SS' in het algemeen.
Zie edit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was weliswaar Totenkopf en SD, maar dan nog.
Hoe heet hij dan?quote:
Juist wel. Een Waffen SS-er kreeg een gedegen politieke en ideologische scholing.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij weet niets van de wehrmacht en dienstplicht?
Hard geworden.quote:
Miniinthebox, Lightinthebox, dealextreme?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Die Chinese webshops spammen mijn inbox de hele tijd vol, ook wanneer ik me uitschrijf voor hun emails.
[..]
Hoe heet hij dan?
Nee. Jij deed duidelijk alsof ik het jodendoden afdeed als iets wat niets voorstelde. Dat deed ik niet. En nu ga je glashard ontkennen en de tekst staat er gewoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke feiten kerel?
Ik denk dat jij maar eens een cursus begrijpend lezen moet gaan volgen![]()
De Waffen SS heeft niks met de Wehrmacht uit te staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij weet niets van de wehrmacht en dienstplicht?
Holocaust ontkennen is strafbaar heh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Jij deed duidelijk alsof ik het jodendoden afdeed als iets wat niets voorstelde. Dat deed ik niet. En nu ga je glashard ontkennen en de tekst staat er gewoon.
Gee to the haytsjpee Haytsj.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef VersHead het volgende:
Ghph hoe spreek je jouw naam uit?
Op z'n Nederlands?
Aliexpress en banggood ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef VersHead het volgende:
[..]
Miniinthebox, Lightinthebox, dealextreme?
Verkeerde account, Veer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Die Chinese webshops spammen mijn inbox de hele tijd vol, ook wanneer ik me uitschrijf voor hun emails.
[..]
Nee, jouw beperkingen maken dat jij dat stuk tekst niet goed kunt plaatsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Jij deed duidelijk alsof ik het jodendoden afdeed als iets wat niets voorstelde. Dat deed ik niet. En nu ga je glashard ontkennen en de tekst staat er gewoon.
Ik ontken de holocaust niet en ik bagatelliseer deze ook niet. Dus ik weet niet waarom je deze opmerking maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen is strafbaar heh.
hahahahaquote:
Maar verder was het Derde Rijk wel tof toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ontken de holocaust niet en ik bagatelliseer deze ook niet. Dus ik weet niet waarom je deze opmerking maakt.
quote:
Wijs dan aan wat jij bedoelde? Tot die tijd ben jij verantwoordlijk voor wat er staat. Tenzij je iets anders bedoelde. Dan moet je je tekst aanpassen tot iets eenduidigs. Niet mijn fout als jij met woorden gaat slingeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, jouw beperkingen maken dat jij dat stuk tekst niet goed kunt plaatsen.
Is verder niet erg hoor, maar houd dan gewoon je bek dicht.
Haha godkkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wijs dan aan wat jij bedoelde? Tot die tijd ben jij verantwoordlijk voor wat er staat. Tenzij je iets anders bedoelde. Dan moet je je tekst aanpassen tot iets eenduidigs. Niet mijn fout als jij met woorden gaat slingeren.
Niet om lullig te doen ofzo, maar ik vind je echt een randdebielquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wijs dan aan wat jij bedoelde? Tot die tijd ben jij verantwoordlijk voor wat er staat. Tenzij je iets anders bedoelde. Dan moet je je tekst aanpassen tot iets eenduidigs. Niet mijn fout als jij met woorden gaat slingeren.
En mij boeit dit omdat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn grootvader (dienstplichtige soldaat in het Nederlandse leger en daarna vrijwilliger bij de Engelsen) zegt altijd dat hij voor Wehrmacht soldaten wel respect kon opbrengen, omdat dat jongens waren net als hij: verplicht. De SS is en was een heel ander verhaal.
Houd gewoon je bek Gideon.quote:
Beargumenteer of val neer (rijm, geen doodsverwensingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen ofzo, maar ik vind je echt een randdebiel
Ja toch. Waar is de goede oude tijd. Ik weet het nog alsof het gisteren was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is hier bijzonder saai hoor
Het enige wat nu nog mist zijn de eindeloze YT linkjes waar niemand op klikt en F_D die de goede dingen van het leven komt bespreken.quote:
Echt hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Het enige wat nu nog mist zijn de eindeloze YT linkjes waar niemand op klikt en F_D die de goede dingen van het leven komt bespreken..
1800%.
GhpHquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja toch. Waar is de goede oude tijd. Ik weet het nog alsof het gisteren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |