zou op jouw linkjes klikken ;ssquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Het enige wat nu nog mist zijn de eindeloze YT linkjes waar niemand op klikt en F_D die de goede dingen van het leven komt bespreken..
1800%.
Jezus, jij bent nog erger dan die gasten die in FB janken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Het enige wat nu nog mist zijn de eindeloze YT linkjes waar niemand op klikt en F_D die de goede dingen van het leven komt bespreken..
1800%.
Hij is homo hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou op jouw linkjes klikken ;ss
Zucht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, jij bent nog erger dan die gasten die in FB janken.
Historisch onbenul omdat ik je grootvaders respect niet nodig heb?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets, omdat je een historisch onbenul bent.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Modus het volgende:
[..]
1800%.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou op jouw linkjes klikken ;ss
Dat is dat meiske van Paramore toch.quote:
thnx, i guessquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:19 schreef VersHead het volgende:
Types als Modus en Ghph zijn mensen waarvoor je naar fok komt
Ja. Originele versie van airplanes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is dat meiske van Paramore toch.
Andersom kerel, hij heeft dat van jou niet nodig. Met je vlaggetjes...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Historisch onbenul omdat ik je grootvaders respect niet nodig heb?
Ik begin dan ook geen verhaal af te steken over respect voor hemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Andersom kerel, hij heeft dat van jou niet nodig.
Doe ik wel en nu voel ik me kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken, narcist
Dan zou je niet eens kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik begin dan ook geen verhaal af te steken over respect voor hem
Nee jij vertelt hoe jammer je het vindt dat het Derde Rijk ingestort isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik begin dan ook geen verhaal af te steken over respect voor hem
Ziek veel zelfvertrouwen gekregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef VersHead het volgende:
[..]
Als ik jou hier niet had gezien had ik hier niet gepost vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |