PTSS nu?quote:
Oh en waar zijn dan de soldaten van de internationale hulp bij gerekend?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit betreft de gehele strijd in Nederland... zou jij toch moeten weten als historisch expert.
Te laat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat me godverdomme niet uitmaken voor mongool
Heb ik recht op hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef VersHead het volgende:
[..]
Yvonne pikt het belachelijk maken van ww2 soldaten van NL niet.
In mei 1940? Werkelijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh en waar zijn dan de soldaten van de internationale hulp bij gerekend?
H8 u2 bbquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga slapen en ik haat jullie allemaal.
Groetjes
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
trustequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
Ambetante mutsenquote:
Ik ga gewoon wachten wie het " grappigst " is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dit maar verwarrend. Vind jullie allemaal mongolen, geen idee welke kant ik moet kiezen nu.
Na de Duitse aanval liet de Nederlandse regering zowel de Britse als de Franse regering weten dat 'internationale hulp welkom zal zijn'. Beide regeringen zegden hulp toe, hoewel die van Engelse zijde niet in de vorm van troepen werd toegezegd.quote:
Hoop dat je stikt in je slaap zodat je 24/7-hongergevoel weg isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Groetjes
Wij gaan trouwen btwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wachten wie het " grappigst " is.
Precies.. NA de Duitse inval...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Na de Duitse aanval liet de Nederlandse regering zowel de Britse als de Franse regering weten dat 'internationale hulp welkom zal zijn'. Beide regeringen zegden hulp toe, hoewel die van Engelse zijde niet in de vorm van troepen werd toegezegd.
Je wacht sowieso altijd en je reageert met een kut opmerking die niemand boeit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wachten wie het " grappigst " is.
Oorvijg kun je krijgenquote:
Net als je geestelijk gehandicapte broertje, Modus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je wacht sowieso altijd en je reageert met een kut opmerking die niemand boeit.
Ok, dat is 1 minpunt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je wacht sowieso altijd en je reageert met een kut opmerking die niemand boeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |