Wat loop je dan te huilen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef chroestjov het volgende:
Die verkiezingen zitten/zaten mij zo diep dat ik niet eens de moeite heb genomen om mijn stem uit te brengen.
Guus_Geluk1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat is jullie originele account nou?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
quote:
jodengoudquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Chloroform het volgende:
442 is gewoon achterhaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5-3-2/3-5-2 is volgens jou zeker ook achterhaald?
Bedankt, het is ineens allemaal helder geworden.quote:
Nee, want dan heb je geen man minder op het middenveld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1-1-8quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef nog maar eens uitgebreid uitleg waarom dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:30 schreef VersHead het volgende:
[..]
442 is gewoon achterhaald.
Ik gaf uitgebreid uitleg waarom, en de trainer zegt zó "ja ik moet toch iets doen"
Waarom? :squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef VersHead het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat chloroform achterlijk was.
Maar ik ben positief verrast.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat weet Guus sowieso van voetbal? Kijkt via matige streampjes zijn wedstrijden en bezoekt nooit een wedstrijd van "zijn" voetbalclub psv.
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?quote:
Na het constante gezeur van hoink over deze slowchat had ik erger verwacht idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef VersHead het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat chloroform achterlijk was.
Maar ik ben positief verrast.
Wow, zo gevat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?
Je vergroot de kans dat je op het middenveld overlopen wordt teveel, en het is de eventuele aanvallendere mentaliteit niet waard.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef nog maar eens uitgebreid uitleg waarom dan.
Ik ga dit luisteren na southparkquote:
Weer niets beters te lullen, hzaw?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat weet Guus sowieso van voetbal? Kijkt via matige streampjes zijn wedstrijden en bezoekt nooit een wedstrijd van "zijn" voetbalclub psv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |