Drenthequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Smoesjes te over4-4-2 is trouwens een achterhaalt systeem, slechte trainer dus.
Weet je hoeveel mensen overleden zijn aan jouw kutposts?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weetj ehoeveel mensen overleden zijn aan ebola in arfika?
*achterhaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door je broers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd deze late night show zo dramatisch
jij helaas niet ;squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen overleden zijn aan jouw kutposts?
ohquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar hoor, wordt hier vaak genoeg gebruikt zonder consequenties.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef VersHead het volgende:
[..]
Toch apart dat dit mag.
Maar neem kanker in de mond en yvonne komt je slaan.
Hoeveel had Ajax ookweer van Red Bull verloren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus loopt met zijn onwetendheid te koop.
Zeg "krijg kanker" en je username is VersHead... Gelijk ban.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar hoor, wordt hier vaak genoeg gebruikt zonder consequenties.
VersHeadban, altijd terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef VersHead het volgende:
[..]
Zeg "krijg kanker" en je username is VersHead32... Gelijk ban.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel had Ajax ookweer van Red Bull verloren?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus loopt met zijn onwetendheid te koop.
Had ik niet gezien, sry.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben verkouden zeg ik gvd toch netNiks zwoels meer aan m'n stem.
Die verkiezingen zitten/zaten mij zo diep dat ik niet eens de moeite heb genomen om mijn stem uit te brengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |