Liep 2 op 1 aan het begin, maar nu is ineens de opbouwende verdediger vervangen (voetballer vervangen door brekers die alles naar voren trapt) en na een rode kaart sta ik al een tijdje droog en een tactische wijziging van 433 naar 442 is hellemaal fockt op voor mij, want die 2de spits is een blind paard zonder rendement.quote:
Isaac is mattie van mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaap en dan zo'n kkTT, krijg ebola.
dat is een vreselijke ziekte zou je niet mee moeten spottenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kaap en dan zo'n kkTT, krijg ebola.
Oké lucas.quote:
Aan mijn scherm gekluisterd nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef VersHead het volgende:
[..]
Liep 2 op 1 aan het begin, maar nu is ineens de opbouwende verdediger vervangen (voetballer vervangen door brekers die alles naar voren trapt) en na een rode kaart sta ik al een tijdje droog en een tactische wijziging van 433 naar 442 is hellemaal fockt op voor mij, want die 2de spits is een blind paard zonder rendement.
Tijdens de puberteit ontstaat progressieve individualisatie en onafhankelijkheid van het gezin. In deze periode wordt de identiteit ontwikkeld, een carrière gekozen en individuele krachten en zwaktes bepaald.quote:
Dezenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hoop ik bij deze dat jij ook ebola krijgt.
lolquote:
Tja, jij loopt ook met je downsyndroom te koop, dus dacht dat je het niet erg zou vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is een vreselijke ziekte zou je niet mee moeten spotten
M.a.w.: Drenthe is kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tijdens de puberteit ontstaat progressieve individualisatie en onafhankelijkheid van het gezin. In deze periode wordt de identiteit ontwikkeld, een carrière gekozen en individuele krachten en zwaktes bepaald.
Dit dus.
Smoesjes te overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:23 schreef VersHead het volgende:
[..]
Liep 2 op 1 aan het begin, maar nu is ineens de opbouwende verdediger vervangen (voetballer vervangen door brekers die alles naar voren trapt) en na een rode kaart sta ik al een tijdje droog en een tactische wijziging van 433 naar 442 is hellemaal fockt op voor mij, want die 2de spits is een blind paard zonder rendement.
Wij jou ook, optiefenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef xSomesz het volgende:
Ik wilde nieuw topic maken ik haat jullie allemaal
Fuck nu komen je broersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef xSomesz het volgende:
Ik wilde nieuw topic maken ik haat jullie allemaal
Toch apart dat dit mag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hoop ik bij deze dat jij ook ebola krijgt.
weetj ehoeveel mensen overleden zijn aan ebola in arfika?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, jij loopt ook met je downsyndroom te koop, dus dacht dat je het niet erg zou vinden.
Plsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
4-4-2 is trouwens een achterhaalt systeem
Ironisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd deze late night show zo dramatisch
Drenthequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Smoesjes te over4-4-2 is trouwens een achterhaalt systeem, slechte trainer dus.
Weet je hoeveel mensen overleden zijn aan jouw kutposts?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weetj ehoeveel mensen overleden zijn aan ebola in arfika?
*achterhaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt door je broers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef xSomesz het volgende:
Waarom altijd deze late night show zo dramatisch
jij helaas niet ;squote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen overleden zijn aan jouw kutposts?
ohquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar hoor, wordt hier vaak genoeg gebruikt zonder consequenties.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef VersHead het volgende:
[..]
Toch apart dat dit mag.
Maar neem kanker in de mond en yvonne komt je slaan.
Hoeveel had Ajax ookweer van Red Bull verloren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus loopt met zijn onwetendheid te koop.
Zeg "krijg kanker" en je username is VersHead... Gelijk ban.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar hoor, wordt hier vaak genoeg gebruikt zonder consequenties.
VersHeadban, altijd terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:28 schreef VersHead het volgende:
[..]
Zeg "krijg kanker" en je username is VersHead32... Gelijk ban.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel had Ajax ookweer van Red Bull verloren?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guus loopt met zijn onwetendheid te koop.
Had ik niet gezien, sry.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben verkouden zeg ik gvd toch netNiks zwoels meer aan m'n stem.
Die verkiezingen zitten/zaten mij zo diep dat ik niet eens de moeite heb genomen om mijn stem uit te brengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |