jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op mensen die erg reactief op mij reageren, mag dat ook niet meer? Is dat tegenwoordig iets wat geclassificeerd wordt als ''huilen''?
Ik wou de V weghalen in de TT maar was vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niets beters te lullen, hzaw?
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Na het constante gezeur van hoink over deze slowchat had ik erger verwacht idd.
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niets beters te lullen, hzaw?
waarom ben jij een culthealdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen over deze slowchat.
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, 4-4-2 is over het algemeen een man minder op het middenveld. Zeker op amateurniveau waar iedereen 4-3-3 speelt.
That's it.
Hoink is ook een zeik-nel eerste klasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bek
Aanvallend spelen met 4-4-2 is dan ook vrij dom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je vergroot de kans dat je op het middenveld overlopen wordt teveel, en het is de eventuele aanvallendere mentaliteit niet waard.
<insert text over middenvelders die aanvallen>
<insert text over balbezit en opbouw>
Kut hoinkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik zelfs een van de weinigen die leuk deed tegen hoink, wat is deze, ik klap dat jong op z'n bek
Jij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoink is ook een zeik-nel eerste klas
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij begint opeens over de verkiezingen, weet niet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit erg diep dat je niks gewonnen hebt, inderdaad.
Verdedigend met 442 is nog dommer, want je kan dan beter normaal 433 doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aanvallend spelen met 4-4-2 is dan ook vrij dom.
Tenzij je Roger Schmidt bent, dan is het baas.
Oké bedankt man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef VersHead het volgende:
Chroestjov je bent gewoon welkom hier hoor, de meeste mensen hier hechten weinig aan voorgaande botsingen ok.
Wanneer ga jij dood?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach. Het is een beetje verdeeld. De ene helft is te autistisch voor vernieuwing en de andere helft is dood.
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef chroestjov het volgende:
Die verkiezingen zitten wel hoog bij sommigen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |