Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:14 schreef VersHead het volgende:
Hetzalallemaalwel heeft moeite met dit soort situaties lol
volgens ben jij zo'n emo irlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer wel
Ik ben iemand die inspeelt op andermans ongemakkelijkheid en onzekerheden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer wel
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:12 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je reageert een bietje onzeker.
Als je jezelf meer bloot geeft zal je beter ontvangen worden.
Om je eigen onzekerheid wat te verbergen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben iemand die inspeelt op andermans ongemakkelijkheid en onzekerheden.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om je eigen onzekerheid wat te verbergen?
Boefje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.
[..]
[ afbeelding ]
Wat een allesomvattende post toch ook weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.
[..]
[ afbeelding ]
waarom ben jij zo madquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat jij denkt is verder niet zo belangrijk.
Klagende mensen kan ik over het algemeen meer om lachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:17 schreef VersHead het volgende:
[..]
Depressieve mensen zijn geweldig.
Ik ben zelf al te blij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klagende mensen kan ik over het algemeen meer om lachen.
quote:
Thx.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een allesomvattende post toch ook weer.
Hier is 't andersom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:20 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben zelf al te blij.
Ik moet negative impulsen hebben.
Ik kan intelligent overkomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, ik date alleen met hogeropgeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |