Wauwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar goed, neemt niet weg dat iedereen over gegaan is op een 4-2-3-1 en dat is heus niet zonder reden.
Even googelenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet jij niet inmiddels aan de pensioen?
Ik begrijp dat je je de gebeten hond voelt, maar ik wil je echt niet in nauw drijven ofzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Werd het je te heet onder de voeten toen je dit onder je echte account neer wilde krabbelen?
was 't maar waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent al de 65 gepasseerd volgens mij
jij bent mijn broer tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:09 schreef VersHead het volgende:
Isaac jij hebt sowieso wel een broer.
vandaar zijn incesttopics al de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:09 schreef VersHead het volgende:
Isaac jij hebt sowieso wel een broer.
Hij is een kloontje van mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vandaar zijn incesttopics al de tijd
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:06 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je de gebeten hond voelt, maar ik wil je echt niet in nauw drijven ofzo.
Zoals ik al zei, je bent gewoon welkom en verder boeit het me allemaal niet zoveel tbf.
Ik zou nog wel wat strepen willen zetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een streep door je naam gooit wel eens roet in het eten.
jij zit teveel op twitch.tvquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou nog wel wat strepen willen zetten.
Je reageert een bietje onzeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je staat al aardig op je strepen, genoeg is genoegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
is dat na aanleiding van je gesprekken met VersHead of wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje, dacht dat het ongezien voorbij zou gaan. Niet dus
Nee, het voelt alsof hij weer terug is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat na aanleiding van je gesprekken met VersHead of wat?
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:14 schreef VersHead het volgende:
Hetzalallemaalwel heeft moeite met dit soort situaties lol
volgens ben jij zo'n emo irlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer wel
Ik ben iemand die inspeelt op andermans ongemakkelijkheid en onzekerheden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wel bijzonder op mijn gemak tijdens ongemakkelijke situaties. Dat dan weer wel
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:12 schreef VersHead het volgende:
[..]
Je reageert een bietje onzeker.
Als je jezelf meer bloot geeft zal je beter ontvangen worden.
Om je eigen onzekerheid wat te verbergen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben iemand die inspeelt op andermans ongemakkelijkheid en onzekerheden.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om je eigen onzekerheid wat te verbergen?
Boefje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.
[..]
[ afbeelding ]
Wat een allesomvattende post toch ook weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken twitch.tv niet eens, ik heb deze plaatjessite gestolen van MGMYMGCMB.
[..]
[ afbeelding ]
waarom ben jij zo madquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat jij denkt is verder niet zo belangrijk.
Klagende mensen kan ik over het algemeen meer om lachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:17 schreef VersHead het volgende:
[..]
Depressieve mensen zijn geweldig.
Ik ben zelf al te blij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klagende mensen kan ik over het algemeen meer om lachen.
quote:
Thx.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een allesomvattende post toch ook weer.
Hier is 't andersom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:20 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik ben zelf al te blij.
Ik moet negative impulsen hebben.
Ik kan intelligent overkomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, ik date alleen met hogeropgeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |