Is het ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En een achterhaald systeem als ik jullie moet geloven.
Ik vroeg het voor een vriendinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet. Moet ik hier meer achter zoeken
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:34 schreef VersHead het volgende:
Chroestjov je bent gewoon welkom hier hoor, de meeste mensen hier hechten weinig aan voorgaande botsingen ok.
quote:
Het was een categorie bij de verkiezingen ''gevatte gebruiker'', daar ben ik 2de, 3de of 4de geworden (ik weet het niet eens) en schijnbaar is dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat ik simpelweg niet care om die hele verkiezingen.quote:
Tijd voor een discussie over religie lijkt me gepast nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het alweer nazi happy hour hiero?
deadprez is gewoon mad omdat hij die award niet heeft gewonnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het was een categorie bij de verkiezingen ''gevatte gebruiker'', daar ben ik 2de, 3de of 4de geworden (ik weet het niet eens) en schijnbaar is dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat ik simpelweg niet care om die hele verkiezingen.
Die verkiezingen hebben meer slechts dan goeds gebracht. Ik ben er voor je in deze moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het was een categorie bij de verkiezingen ''gevatte gebruiker'', daar ben ik 2de, 3de of 4de geworden (ik weet het niet eens) en schijnbaar is dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat ik simpelweg niet care om die hele verkiezingen.
Voortaan Lil Wayne HQ smileys gebruiken aub.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heeft niet zoveel met de verkiezingen te maken hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lil Wayne is echt zo'n matige rapper hèquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:51 schreef VersHead het volgende:
[..]
Voortaan Lil Wayne HQ smileys gebruiken aub.
Leg gvd uit dan, godtering, moet ik het echt 63 keer vragen?!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met de verkiezingen te maken hoor.
zo gedurfde uitspraak manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lil Wayne is echt zo'n matige rapper hè
Ja, nog 62 keer te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leg gvd uit dan, godtering, moet ik het echt 63 keer vragen?!
Matig? Ronduit bagger!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat jij en Hoink compleet vernederd werden door users en jullie hopeloos probeerden te counteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lol weet ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Yo, en nu weer ergens anders trollen, idioot.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
We maken er gewoon ene.
Religie is belachelijk en schadelijk.
De harde waarheid verkondigen ziet men tegenwoordig als trollen. Raar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Yo, en nu weer ergens anders trollen, idioot.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nog 62 keer te gaan.
quote:
Dan nog spelen ze 4-4-2quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:57 schreef VersHead het volgende:
[..]
Die spitsen zakken in, en bijna altijd is Mandzukic de enige die voor de bal speelt.
Bonne nuit mademoisellequote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:58 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, vond het werkelijk waar genieten. Slaap lekker straks eh.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die verkiezingen hebben meer slechts dan goeds gebracht. Ik ben er voor je in deze moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met de verkiezingen te maken hoor.
Gevatte gifjes. Mijn complimenten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Gevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders idd...
En verdedigend gewoon 4-4-2
Werd het je te heet onder de voeten toen je dit onder je echte account neer wilde krabbelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:54 schreef VersHead het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat jij en Hoink compleet vernederd werden door users en jullie hopeloos probeerden te counteren.
Dat zal nooit vergeten worden, omdat jullie als "gevat" werden gezien, maar in feite gewoon bietje kaki sfeerjongens waren.
Ik zou graag nog doorpraten maarja...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:02 schreef VersHead het volgende:
[..]
Welterusten Gideon, slaap lekker hé, morgen weer een dag.
Een streep door je naam gooit wel eens roet in het eten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Werd het je te heet onder de voeten toen je dit onder je echte account neer wilde krabbelen?
Nee hoor, ook aan het werk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zou graag nog doorpraten maarja...
Ik moet morgen nog hard werken. In tegenstelling tot de stakende luie Etto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |