Ravissant hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:22 schreef VersHead het volgende:
Mensen denken altijd dat ik slim ben omdat ik moeilijke woorden gebruik lol
nee, juist niet op internet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op e-matching vast en zeker. Maar ik prik daar zo doorheen.
inb4: prik grapjes
Ik moet ook oprecht lachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik krijg normaliter braakneigingen van "lol", maar van jou kan ik het hebben. Bijzonder wel
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daarom zit ik op FOK! ook alleen in KLB te posten
Thx.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef VersHead het volgende:
[..]
Ik zag laatst jouw youtube kanaal, moest wel lachen.
Bonne nuit maestro.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Thx.
Ik ga slapen, ik ga hevige nachtmerries hebben naar aanleiding van de harde confrontaties van zojuist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten sjaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Thx.
Ik ga slapen, ik ga hevige nachtmerries hebben naar aanleiding van de harde confrontaties van zojuist.
Nam Yvonne maar wat in de mond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef VersHead het volgende:
[..]
Toch apart dat dit mag.
Maar neem kanker in de mond en yvonne komt je slaan.
Hey Sleeping bagquote:
Hahaquote:
Nee, welke film?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heet jij trouwens naar die film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |