Owhquote:
Ik dacht al, die film is uit 86 ofzoquote:
Nee, toen bestond ik nog nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik dacht al, die film is uit 86 ofzoik vond hem leuk, maar ik was toen 10 ik denk dta ie nu tegenvalt
Toch wel goeie special effects dacht ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik dacht al, die film is uit 86 ofzoik vond hem leuk, maar ik was toen 10 ik denk dta ie nu tegenvalt
Ja, maar dat heb ik ook met Labyrinth met David Bowie, laatst weer gezien, en dan is het allemaal best knulligquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Toch wel goeie special effects dacht ik.
Voor mij ook een eeuwigheid geleden dat ik 'em zag. Ruim 20 jaar ofzo.
Ik dacht altijd dat het een zanger/muzikant was. Nooit geweten dat ie ook acteerde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook met Labyrinth met David Bowie, laatst weer gezien, en dan is het allemaal best knullig
Maar ja, Bowiedus 10/10
Ja hoor, dat was de trent in de jaren 80, madonna deed dat ook, bijna altijd flopsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een zanger/muzikant was. Nooit geweten dat ie ook acteerde.
Ah okequote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hoor, dat was de trent in de jaren 80, madonna deed dat ook, bijna altijd flops
Labyrinth was wel tof overigens
Jij kent Jim Henson natuurlijk persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
ach ook geen must see hoor, behalve als je fan bent van of Bowie of Jim Henson
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
ach ook geen must see hoor, behalve als je fan bent van of Bowie of Jim Henson
Ja Jim heeft zijn hand altijd heel intiem ergens bij mequote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij kent Jim Henson natuurlijk persoonlijk.
nog steeds de SC overgenomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja Jim heeft zijn hand altijd heel intiem ergens bij me
mogguh trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar de verkiezers sc wel niet goed voor is hihih
nou eerlijk...jullie hebben hier best een eigen clubje als je hier als buitenstaander komt word je vaak aangevallenquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou eerlijk...jullie hebben hier best een eigen clubje als je hier als buitenstaander komt word je vaak aangevallen
Als je normaal doet is er nooit wat aan de hand hoor. Er zijn ms een of twee die dat wel doen maar die waren er ook al toen ik hier begon en toen deden ze dat ook al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou eerlijk...jullie hebben hier best een eigen clubje als je hier als buitenstaander komt word je vaak aangevallen
Ah leuke serie, zeker de eerste seizoenenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:31 schreef madeliefff het volgende:
ik ga ffe een aflevering fringe kijken
nouja ik kwam alsnog wel eens toch..maar nu is t beter, meer gemengdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je normaal doet is er nooit wat aan de hand hoor. Er zijn ms een of twee die dat wel doen maar die waren er ook al toen ik hier begon en toen deden ze dat ook al.
Als je je daardoor laat tegen houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |