volgende keer beterquote:
Goedenavondquote:
Ik hou van mquote:
Awh wel liefquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Check dezehttp://imgur.com/gallery/SdfjpOf
alpha gedragquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom doet iedereen zo stoer tegen hoink?
Jaloezie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn snor heeft een attitude.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Mja soms zit het mee en soms zit het tegen moet je maar denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef DjeDje het volgende:
Klaagmoment in klb sc
Gvd mn ov chipkaart kwijt nadat ik meegeholpen heb met open avojd op mijn school en prachtige schilderijen heb gemaakt, mn kleding zit helemaal onder, het is alweer laat en moet vorge op. Pff.
je komt op een goed momentquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten komen.
Zei hij snel en adrem.
Goed dat je hebt meegeholpen op schoolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef DjeDje het volgende:
Klaagmoment in klb sc
Gvd mn ov chipkaart kwijt nadat ik meegeholpen heb met open avond op mijn school en prachtige schilderijen heb gemaakt, mn kleding zit helemaal onder, het is alweer laat en moet vroeg op. Pff.
ik had op je gestemd horquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten komen.
Zei hij snel en adrem.
Als ik tardispo zou zeggen kan je je ook gewoon afvragen of het oolver jou vraag. Het was een aanname.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat terecht?
[..]
Heet jij djepo?
[..]
Ik ben wel jaloers op hoink hoor.
Voor 10euro en bioscoopkaart.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed dat je hebt meegeholpen op school
Ik durf het bijna niet te vragenquote:
vorige post was je op tijd, maar dit keer ben je te laat met je ninja editquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik tardispo zou zeggen kan je je ook gewoon afvragen of het oolver jou vraag. Het was een aanname.
Maar die lach van hemquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh wel liefAlleen vind ik kinderen nooit zo heel leuk.
Maar die hondjes zijn wel vetl euk hahahaah
Het kan me echt even geen fuck schelen..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
vorige post was je op tijd, maar dit keer ben je te laat met je ninja edit
Wat niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen
mij welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het kan me echt even geen fuck schelen..
maar ik zei toch niet djedjepoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik tardispo zou zeggen kan je je ook gewoon afvragen of het oolver jou vraag. Het was een aanname.
Bij mij nietquote:
Je zei bios. Wat zal ik dan vragen denk jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |