quote:
Had je maar voor c&m profiel moeten gaan, dan leer je dat gewoon bij de stalinistische propagandapraatjes van de docent maatschappijwetenschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb dat nooit geleert op school
ik kon geen profiel kiezenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je maar voor c&m profiel moeten gaan, dan leer je dat gewoon bij de stalinistische propagandapraatjes van de docent maatschappijwetenschappen.
Doen ze daar in Israël niet aan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kon geen profiel kiezen
Begrijpelijk; ik zou ook liever de hele dag een beetje tegen een muur lullen dan de kans lopen om geraakt te worden door een steen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een godsgruwlijke hekel aan auto's
vandaar dat je je fokgedrag geprofessionaliseerd hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begrijpelijk; ik zou ook liever de hele dag een beetje tegen een muur lullen dan de kans lopen om geraakt te worden door een steen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vandaar dat je je fokgedrag geprofessionaliseerd hebt
autos zijn anders erg intrigerendquote:
Auto's zijn een vervoersmiddel, meer niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
autos zijn anders erg intrigerend
aah, daar hebben we onze gelegenheidspalestijn weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
rule #1
laat een zionist nooit van je winnen
ze zijn milieuvervuilendquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
autos zijn anders erg intrigerend
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Auto's zijn een vervoersmiddel, meer niet.
jij bent toch niet serieus israelischquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aah, daar hebben we onze gelegenheidspalestijn weer
ben er geboren en getogen dus lijkt me wel ja ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent toch niet serieus israelisch
We hoeven niet allemaal iets te compenseren.quote:
drenthe is israel tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben er geboren en getogen dus lijkt me wel ja ;s
kom helemaal niet uit drenthequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
drenthe is israel tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |