Wat leuk de post direct daarna was van mijquote:
Je hebt stijlquote:
Hermafrodietquote:
Was tof inderdaad, zeker de laatste paar delenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was tof inderdaad, zeker de laatste paar delenmaar hier vind ik het ook best gezellig
Lees dat topic terug, ik zat echt de hele tijd met zo een hoofd te kijkenquote:
ik zag van nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
Ik zag dat ik een goed nummer gepost heb daar.
Alsof het iemand iets interesseert wat jij vindt.quote:
ongetwijfeld meer dan over jouw meningquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof het iemand iets interesseert wat jij vindt.
Ik zou een poll willen maken, maar ben bang voor de uitslag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ongetwijfeld meer dan over jouw mening
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was tof inderdaad, zeker de laatste paar delenmaar hier vind ik het ook best gezellig
Wat is precies het verschil tussen die reeks en deze reeks?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar had je minder last van subversieve elementen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wat is precies het verschil tussen die reeks en deze reeks?
ga je dan ook weer campagne voeren, net zoals voor je moderatorschap?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou een poll willen maken, maar ben bang voor de uitslag.
Dat werd voor mij gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je dan ook weer campagne voeren, net zoals voor je moderatorschap?
moeilijke woorden voor een havistquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar had je minder last van subversieve elementen.
pas geleerd bij nederlands ;squote:Op woensdag 18 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moeilijke woorden voor een havist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |