Ik ga zometeen eens koffie zetten met een super espresso machine.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry man, koffie? Ik zet 'm extra sterk.
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had dan iig die TT aangepast lul
quote:
LULquote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]TYFUS IN MIJN TIJD HADDEN WE RESPECT!!!
[..]
LUL
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band haddenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spijt me dat ik je enige frustratie heb bezorgd.
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band hadden
hihiquote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie wel een leven? Elk willekeurig moment van de dag dat ik hier kijk zijn jullie hier.
Hoi Hermann!quote:
Ik heb m'n antwoord al, dank.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Hermann!
Ik ben relaxt zoals altijd![]()
Hoe ist met jou?
Herman is volwassen geworden vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.
dat is geen probleem, MMGYMCMB. als je nog verdere vragen hebt zou ik het geen probleem vinden om ze te beantwoorden.quote:
Moonquote:
Thanksquote:
Goede instelling, houdt dat volquote:Op zondag 15 februari 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.
Jou doenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond, jongens?
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond, jongens?
goede zondagavondquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillen
ai ik friet en een beetje chillenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillen
Shoarma altijd beter dan chineesquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
Of zal ik toch voor een broodje shoarma gaan bij boerman?
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Shoarma altijd beter dan chinees
Ik vind het allebei lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Shoarma altijd beter dan chinees
Ve-tsin allergie?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
Chinees.
Altijd voel ik me zo gek na Chinees eten, terwijl het wel lekker is op zich.
Ja zou zomaar kunnen. Heb ook wel eens gedacht dat het aan het orgaanvlees ligt wat die badgasten veel gebruiken.quote:
Van ve-tsin kun je hartkloppingen krijgenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen. Heb ook wel eens gedacht dat het aan het orgaanvlees ligt wat die badgasten veel gebruiken.
Ik hou van goede shoarmaquote:Op zondag 15 februari 2015 18:54 schreef Remqo het volgende:
Ik hoor het al, het gaat shoarma worden zo.
En het is om de hoek
Vind varkensvlees zo ranzigquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van goede shoarma
Ik ga voor de speciaal, een groot turks brood met shoarma, sla, uitjes, kaas, paprika en championnetjes en veel knoflooksausquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van goede shoarma
quote:
nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij is het 100% van de keren de schuld van mijn teamgenoten trouwens.
En dan voornamelijk mijn schuld als wij in een team zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij is het 100% van de keren de schuld van mijn teamgenoten trouwens.
Ja, maar die fouten van jou zijn vaak ook zoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan voornamelijk mijn schuld als wij in een team zitten.
arme lammetjesquote:
Ja ik weet het man. Maar het is meer een algehele malaise na het eten van Chinees.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Van ve-tsin kun je hartkloppingen krijgen
Ja weet ik, ik ben niet zo goed in teams. 1vs1 is mijn specialiteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar die fouten van jou zijn vaak ook zodaar is zelfs SideEffect niets bij.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tyfusbeesten, altijd gemene dingen zeggen als ik langsloop... pffff
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over jouw gebruikersplaatje. Die is namelijk madheidopwekkend.quote:
Hen je die link gelezen "chinese restaurant syndrome"quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik weet het man. Maar het is meer een algehele malaise na het eten van Chinees.
We zijn gewoon allemaal moeilijk slechtquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben niet zo goed in teams. 1vs1 is mijn specialiteit.
Niet dat ik daar wel fucking goed in ben, maar whatever.
Nee die van jou scoort punten met die homofiele sneeuwvlokjes...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over jouw gebruikersplaatje. Die is namelijk madheidopwekkend.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We zijn gewoon allemaal moeilijk slecht
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjesquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee die van jou scoort punten met die homofiele sneeuwvlokjes...
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hen je die link gelezen "chinese restaurant syndrome"
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjes
De hele tijd kankeren op alles en iedereen, zelf speelt ie uiteraard perfect.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True, vooral als Guus weer eens aan 't verliezen is
Nou ja, wat het ook is, dit is gewoon uitgesproken kut...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjes
Heeft laten opzeggen?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.
Yes, dat doet Danny niet uit zichzelf volgens mij. Dan had ie wel gewoon een permaban gekregen.quote:
Vervolgens kwam 'ie wel vier maal daags onder een kloon terug mja.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzo
Maar dat is allemaal goedgekomen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzo
zal jou eens sneeuwvlokjes bezorgen als je zo door blijft gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, wat het ook is, dit is gewoon uitgesproken kut...
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Yes, dat doet Danny niet uit zichzelf volgens mij. Dan had ie wel gewoon een permaban gekregen.
sws een chickie dat haxball speeltquote:
True, afkickverschijnselen denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vervolgens kwam 'ie wel vier maal daags onder een kloon terug mja.
Nee veranderd in Opgezegd_-en dan hier de datum-.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?
heeft wel een faggotkapsel dan als het een kerel is.quote:
opgezegd_06012015_01quote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?
Oh, nog nooit gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee veranderd in Opgezegd_-en dan hier de datum-.
Stuur die pics dan godverdommequote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft wel een faggotkapsel dan als het een kerel is.
neequote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stuur die pics dan godverdomme
Pics?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft wel een faggotkapsel dan als het een kerel is.
Hm, bijzonder.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
opgezegd_06012015_01
Nee, dat niet.
Graag gedaan vriend.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat een faggot inderdaad.
wie weetquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ben een jongen en jammer genoeg niet gay
JA LUISTER EENS, EQUIVALENT VAN EEN KLAPLONG, JIJ BEGON OVER MIJN UI HE, ZAK HOOIquote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal jou eens sneeuwvlokjes bezorgen als je zo door blijft gaan
Verdomme, wat een kutdag zoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ben een jongen en jammer genoeg niet gay
Ik ben wel tevreden met mijn tagje eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ach bij mijn laatste was het tagje wel de limit eigenlijk
VOLLEDIG TERECHT!quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JA LUISTER EENS, EQUIVALENT VAN EEN KLAPLONG, JIJ BEGON OVER MIJN UI HE, ZAK HOOI
Denk iedere keer dat er 'Cutheld' staat.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met mijn tagje eigenlijk.
hahahquote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk iedere keer dat er 'Cutheld' staat.
Heb liever een blauwe naam.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik voelde me net een soort Fylax met zijn Webloggerquote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey volwassen_mannquote:
moet je even een foto van je id mailenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb liever een blauwe naam.
hoi dp. mijn naam is nog steeds gewoon Der_Mann hoor, haha.quote:
zo ben ik nog niet eerder genoemd, wat gek!quote:
Haha ja shitquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je even een foto van je id mailen
Ohjaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat kan er mis gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
terechtquote:Op zondag 15 februari 2015 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou dan wel gewoon 90% van klaagbaak op slot gooien
Flikker op met je faggot mr polska muziekquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
je moet vlammen voor je leven heel de nacht
komt dat niet in de weg van een goede nachtrust?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
je moet vlammen voor je leven heel de nacht
ja van mijn haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje benquote:
nou nou nouquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flikker op met je faggot mr polska muziek
blauwquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
welke kleur vest heeft ze aan op die foto vb¿
Vrouwen met vestenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
ik wil je er even op wijzen dat je ''mij haar'' in plaats van ''mijn haar'' hebt getypt. foutjes kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja van mij haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje ben
Ik ben niet in een positie om over banale zaken zoals geslacht eisen te stellen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja van mij haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje ben
wat moeten ze van jou dragen danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrouwen met vesten
afgehaakt
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
Daar ben jij het levende bewijs van.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je er even op wijzen dat je ''mij haar'' in plaats van ''mijn haar'' hebt getypt. foutjes kunnen gebeuren natuurlijk.
even mijn reputatie reddenquote:
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.
Ik zie niet in waarom je reputatie als stoner door zaken als deze schade aangedaan wordt.quote:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom je reputatie als stoner door zaken als deze schade aangedaan wordt.
ik vind het toch spijtig dat je steeds negatief op mij reageert, ook al heb ik het totaal niet verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben jij het levende bewijs van.
hahahahaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zien vb en ik jou nooit bij het vrijdagmiddaggebed dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal niet stiekem hoor.
Kan je je niet gewoon beperken tot de weblog?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
ik wil super veel zagen
zaagmachine deze dagen
Echt zo'n aftaaier inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zien vb en ik jou nooit bij het vrijdagmiddaggebed dan?
nee biologische hoerquote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je je niet gewoon beperken tot de weblog?
Ben halverwege buiten assie gaan roken met abdel.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo'n aftaaier inderdaad.
Vond het vrijdag wel een zware preek man.
Hier in Drenthe kun je er niet zomaar openlijk voor uitkomen dat je moslim bent.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zien vb en ik jou nooit bij het vrijdagmiddaggebed dan?
Komt wel goed in de toekomst.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier in Drenthe kun je er niet zomaar openlijk voor uitkomen dat je moslim bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Heb je een klacht m.b.t. spelling, inhoud, relevantie, nieuwswaarde, het verwijderen van je bericht, et cetera? Ga dan naar het Feedback forum waar je ook zeker weet dat we het lezen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je mag wel wat meer moeite doen voor je weblog
Je leest het nu toch ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je een klacht m.b.t. spelling, inhoud, relevantie, nieuwswaarde, het verwijderen van je bericht, et cetera? Ga dan naar het Feedback forum waar je ook zeker weet dat we het lezen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed in de toekomst.TR gemacht naar de AIVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je een klacht m.b.t. spelling, inhoud, relevantie, nieuwswaarde, het verwijderen van je bericht, et cetera? Ga dan naar het Feedback forum waar je ook zeker weet dat we het lezen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed in de toekomst.Hoop het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeetje.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
godverdommequote:Op zondag 15 februari 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR gemacht naar de AIVD
oke?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb tenminste geregeld seks
Drugsquote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben halverwege buiten assie gaan roken met abdel.
ook niets spontaans aan.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb tenminste geregeld seks
ik respecteer je mening.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sinds jij volwassen bent ben je wel tyfussaai hoor
Da's een voorwaarde voor jou?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook niets spontaans aan.
ironischquote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sinds jij volwassen bent ben je wel tyfussaai hoor
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's een voorwaarde voor jou?
Opaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wie ook drugs gebruikte?
Hitler.
zou wel een keer pep met hem willen doenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wie ook drugs gebruikte?
Hitler.
mad, jelly, 't zit diepquote:Op zondag 15 februari 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn kut UI
Mensen van jouw leeftijd die dit zeggen gaan vaak helemaal los als ze wat ouder zijn.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou wel een keer pep met hem willen doen
hardopquote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Disco Neurenberg 1939
kwaaie kenau gespotquote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIET... GEWOON NIET... HELEMAAL NIET... KLOOTZAK
Sowieso dat Fylax drugs gaat gebruiken zodra 'ie door heeft dat 'ie er mee om aandacht kan hoeren.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen van jouw leeftijd die dit zeggen gaan vaak helemaal los als ze wat ouder zijn.
mooie lichtshow toenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Disco Neurenberg 1939
ah okequote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen van jouw leeftijd die dit zeggen gaan vaak helemaal los als ze wat ouder zijn.
Wat dat betreft zie ik die meiden hier ook wel verslaafd rakenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso dat Fylax drugs gaat gebruiken zodra 'ie door heeft dat 'ie er mee om aandacht kan hoeren.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooie rooie gloed in het Oosten.
ik vond die grap van theo maassen leukerquote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
I don't see why people think Jesus was so amazing - he only fed 5000 people with a few loaves of bread and two fish, yet Hitler made 6 million Jews toast.
een leuke, volwassen grap die relevant is in de huidige discussie.
die heb ik niet gehoord of gezien, kun je het misschien herhalen?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond die grap van theo maassen leuker
Die meiden?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie ik die meiden hier ook wel verslaafd raken
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heb ik niet gehoord of gezien, kun je het misschien herhalen?
ik wilde bijna ''niet geklikt'' typen maar toen realiseerde ik me dat ik nu volwassen ben.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde bijna ''niet geklikt'' typen maar toen realiseerde ik me dat ik nu volwassen ben.
ik ga het nu zeker bekijken.
En wij hadden dit schijt ding:quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cathedral_of_light
Jammer dat je mijn verwijzing miste ... VB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
dat zegt meer over jou dan over mij, deadprez. blijkbaar ben jij niet geïnteresseerd in volwassen gesprekken.quote:
Hij heeft zichzelf de status van hosselkoning aangemeten en daar vindt hij het volwassen zijn bij horen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
Is herman jarig geweest onlangs of is dit gewoon een steen goede gimmick?
ik heb gisteren DjeDje geromantiseerd. toen werd ik volwassen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
Is herman jarig geweest onlangs of is dit gewoon een steen goede gimmick?
ik heb het filmpje afgeluisterd. ik vond het niet fantastisch. wel leuk dat jij het leuk vindtquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wij hadden dit schijt ding:
[ afbeelding ]Die brandden nog niet in 39 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 19:44:02 ]
Eeuwig zonde.... je jeugd verliezenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de status van hosselkoning aangemeten en daar vindt hij het volwassen zijn bij horen ofzo.
goede observatie. zou ik ook wel wat meer over willen horen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die brandden nog niet in 39 toch?
Kon je Chevy nog proeven daaro?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gisteren DjeDje geromantiseerd. toen werd ik volwassen.
hier ga ik niet op in.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon je Chevy nog proeven daaro?
godverquote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is jou geestelijk nog niet overkomen vgm.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eeuwig zonde.... je jeugd verliezen
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nopequote:Op zondag 15 februari 2015 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is jou geestelijk nog niet overkomen vgm.
jawel. bedankt voor het vragen, haas.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:45 schreef BozeHaas het volgende:
Lukt het volwassen worden een beetje Herman?
Heeft hij haar geneukt?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij speelt nu geen act?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over 7,5 maand doe ik ook zo'n act.
hersenbloeding gehadquote:
Fijn om te weten, Herman.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel. bedankt voor het vragen, haas.
Maar ik snap het wel, is een mooie griet. Jammer dat ze zo oud is.quote:
Godverquote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er is wel meer waar je niet in ging huehuehuehuehuehue
Smerig oudquote:Op zondag 15 februari 2015 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel, is een mooie griet. Jammer dat ze zo oud is.
ik wil best antwoord geven op jouw vraag als je mij een beetje normaal aanspreekt. tot dan heb ik niets meer tegen je te zeggen, Catkiller.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Bestaat je lijstje nog wel mongooltje?
Of allebei niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef deadprez het volgende:
rich had haar toch geneukt trouwens, of chevy ook?
Chevy dacht dat ze digitale verkering hadden.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:46 schreef deadprez het volgende:
rich had haar toch geneukt trouwens, of chevy ook?
Wss dat inderdaad.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chevy dacht dat ze digitale verkering hadden.
Wie zegt dat die vraag voor jou was?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best antwoord geven op jouw vraag als je mij een beetje normaal aanspreekt. tot dan heb ik niets meer tegen je te zeggen, Catkiller.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha was echt heel erg grappig geweest op de weblog.
neequote:Op zondag 15 februari 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je die foto misschien in een spoiler zetten, ik ben niet zo gediend van dat taalgebruik.
Dat gelovenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zei zelf dat ze nog maagd was gister toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |