Ik ga zometeen eens koffie zetten met een super espresso machine.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry man, koffie? Ik zet 'm extra sterk.
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had dan iig die TT aangepast lul
quote:
LULquote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]TYFUS IN MIJN TIJD HADDEN WE RESPECT!!!
[..]
LUL
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band haddenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spijt me dat ik je enige frustratie heb bezorgd.
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band hadden
hihiquote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie wel een leven? Elk willekeurig moment van de dag dat ik hier kijk zijn jullie hier.
Hoi Hermann!quote:
Ik heb m'n antwoord al, dank.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Hermann!
Ik ben relaxt zoals altijd![]()
Hoe ist met jou?
Herman is volwassen geworden vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.
dat is geen probleem, MMGYMCMB. als je nog verdere vragen hebt zou ik het geen probleem vinden om ze te beantwoorden.quote:
Moonquote:
Thanksquote:
Goede instelling, houdt dat volquote:Op zondag 15 februari 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.
Jou doenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond, jongens?
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond, jongens?
goede zondagavondquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillen
ai ik friet en een beetje chillenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillen
Shoarma altijd beter dan chineesquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
Of zal ik toch voor een broodje shoarma gaan bij boerman?
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Shoarma altijd beter dan chinees
Ik vind het allebei lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Shoarma altijd beter dan chinees
Ve-tsin allergie?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
Chinees.
Altijd voel ik me zo gek na Chinees eten, terwijl het wel lekker is op zich.
Ja zou zomaar kunnen. Heb ook wel eens gedacht dat het aan het orgaanvlees ligt wat die badgasten veel gebruiken.quote:
Van ve-tsin kun je hartkloppingen krijgenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen. Heb ook wel eens gedacht dat het aan het orgaanvlees ligt wat die badgasten veel gebruiken.
Ik hou van goede shoarmaquote:Op zondag 15 februari 2015 18:54 schreef Remqo het volgende:
Ik hoor het al, het gaat shoarma worden zo.
En het is om de hoek
Vind varkensvlees zo ranzigquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van goede shoarma
Ik ga voor de speciaal, een groot turks brood met shoarma, sla, uitjes, kaas, paprika en championnetjes en veel knoflooksausquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van goede shoarma
quote:
nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij is het 100% van de keren de schuld van mijn teamgenoten trouwens.
En dan voornamelijk mijn schuld als wij in een team zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij is het 100% van de keren de schuld van mijn teamgenoten trouwens.
Ja, maar die fouten van jou zijn vaak ook zoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan voornamelijk mijn schuld als wij in een team zitten.
arme lammetjesquote:
Ja ik weet het man. Maar het is meer een algehele malaise na het eten van Chinees.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Van ve-tsin kun je hartkloppingen krijgen
Ja weet ik, ik ben niet zo goed in teams. 1vs1 is mijn specialiteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar die fouten van jou zijn vaak ook zodaar is zelfs SideEffect niets bij.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tyfusbeesten, altijd gemene dingen zeggen als ik langsloop... pffff
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over jouw gebruikersplaatje. Die is namelijk madheidopwekkend.quote:
Hen je die link gelezen "chinese restaurant syndrome"quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik weet het man. Maar het is meer een algehele malaise na het eten van Chinees.
We zijn gewoon allemaal moeilijk slechtquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben niet zo goed in teams. 1vs1 is mijn specialiteit.
Niet dat ik daar wel fucking goed in ben, maar whatever.
Nee die van jou scoort punten met die homofiele sneeuwvlokjes...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over jouw gebruikersplaatje. Die is namelijk madheidopwekkend.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We zijn gewoon allemaal moeilijk slecht
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjesquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee die van jou scoort punten met die homofiele sneeuwvlokjes...
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hen je die link gelezen "chinese restaurant syndrome"
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjes
De hele tijd kankeren op alles en iedereen, zelf speelt ie uiteraard perfect.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True, vooral als Guus weer eens aan 't verliezen is
Nou ja, wat het ook is, dit is gewoon uitgesproken kut...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjes
Heeft laten opzeggen?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.
Yes, dat doet Danny niet uit zichzelf volgens mij. Dan had ie wel gewoon een permaban gekregen.quote:
Vervolgens kwam 'ie wel vier maal daags onder een kloon terug mja.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzo
Maar dat is allemaal goedgekomen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzo
zal jou eens sneeuwvlokjes bezorgen als je zo door blijft gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, wat het ook is, dit is gewoon uitgesproken kut...
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Yes, dat doet Danny niet uit zichzelf volgens mij. Dan had ie wel gewoon een permaban gekregen.
sws een chickie dat haxball speeltquote:
True, afkickverschijnselen denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vervolgens kwam 'ie wel vier maal daags onder een kloon terug mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |