Dat van gisteren even? Of alweer?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow & remi man.. kkrmad allemaal
kkmadquote:Op zondag 15 februari 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje.. boos.
gisteren.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat van gisteren even? Of alweer?
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post gerapporteerd voor het gebruik van het k-woord.
kknsb'erquote:Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post gerapporteerd voor het gebruik van het k-woord.
Ben helemaal klaar met jequote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee?
[..]
ik praat wel weer met je als je afgekoeld bent
jankenquote:
Waarneming.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit een waarneming of een waarschuwing?
Wat het ook is, het maakt weinig indruk.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh fuck ja, crew baas in het topicquote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bowling for soupquote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef Toto69 het volgende:
reese witherspoon
she's the prom queen
bill gates
chairman of the chapsticks
duh jeweetquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok iedereen kan weer rustig ademhalen.
Hoorde net dat ze graag gehosseld wil worden dusjaquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat gezeik op eten ook altijd...
Nee, lekker gestoomde kip met rijst en kapotgekookte broccoli wegkanen, voor 'de BMI'...
Hou toch op man. Gewoon een everzwijn aan het spit.
Gewoon mediterraanse cuisinequote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, lekker gestoomde kip met rijst en kapotgekookte broccoli wegkanen, voor 'de BMI'...
waarom ben je zo negatief de laatste tijd, Etto? dat kan niet goed zijn voor je bloeddruk.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kom vechten dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je zo negatief de laatste tijd, Etto? dat kan niet goed zijn voor je bloeddruk.
Zeg het hem mortiequote:
Ook lekker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon mediterraanse cuisine
Kip met rijst is best lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik iig welquote:
Natuurlijk, maar van die fietshelmvadertjes met hun gezeik over 'ongezond' en 'bah' en 'vies'... houd toch op man...quote:
Echte Bourgondiër hier lekker kaasplankje vanavond hmmgfquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
hahah gvdquote:
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.quote:
nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet meer dan anders bedoel je?
Hoe is het met je Etto?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.
ik pluk dagelijks lachend verse dadels en citrusvruchten hier in de Méditerranéequote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.
Ik pak je gewoon als je zo gaat doen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom vecht... oh wacht.
Goed, en met jou?
doe normaal, gek.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een kutuser.
ahaha ben je nu mad
Leukquote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
zal ik jullie weer even ownen in haxball anders?
Toto doet niet mee dus?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laten we gewoon allemaal van mijn goede bui genieten
'Ownen', jaquote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
kom 1vs1 danquote:
quote:
Fixedquote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toto, haas, frass, hzaw en de rest doen niet mee dus?
ik doe meequote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)5a7931dfa44065c8b5dd
drie keer gekomenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef BozeHaas het volgende:
Flikker op met haxball ik lig naakt in bed
Alsof zij haar echte naam gaat vertellen aan onsquote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo heet ze echt, wist je dat niet
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een kutuser.
ahaha ben je nu mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |