quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Quote deze roos als je wilt dat Willoow blijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
willow mag na haar uitspatting gewoon wegblijven hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Quote deze roos als je wilt dat Willoow blijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft ze jou ook afgewezen of wrm ben je boos?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow mag na haar uitspatting gewoon wegblijven hoor
vind het nu wel jammer dat ik dat deel gemist hebquote:Op zondag 15 februari 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow mag na haar uitspatting gewoon wegblijven hoor
gewoon standaard mad, zo is 't karakter nou eenmaalquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft ze jou ook afgewezen of wrm ben je boos?
doe je niks aanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon standaard mad, zo is 't karakter nou eenmaal
vind het een van je beste kwaliteitenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel goeie seks... of hosselde je me voor de grap?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad altijd serieusquote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel goeie seks... of hosselde je me voor de grap?
God, dat is beledigendquote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het een van je beste kwaliteiten
Nat slipjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad altijd serieus
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het een van je beste kwaliteiten
IK KLIKTEquote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt zo'n
[ afbeelding ]
momentje
ga je nu ook fok verlaten?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK KLIKTE
GODVERDOMME
IK KLIKTE
KKHOER
die obsessie van mensen met braddiequote:
bradgod niet waarderenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die obsessie van mensen met braddie
Ga je een willoowtje uitvoeren nu?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK KLIKTE
GODVERDOMME
IK KLIKTE
KKHOER
Godverdomme, 2/2.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt zo'n
[ afbeelding ]
momentje
Niet.quote:
dit is toch niet echt gebeurd hoop ikquote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mannelijke user die geflirt voor de grap serieus heeft opgevat, tranen niet kon inhouden bij de realisatie dat het een grap was en vervolgens met kanker en hoer gaat gooien.
Ergo.. user stopt met FOK! en de shit blijft hier
wrm :squote:
ik vind dit typetje leuker dan je vorigequote:Op zondag 15 februari 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account en klaar is klara
Oké, mooi zo.quote:
Er gaat een gerucht ronde dat ze zou zijn gestopt met fok, omdat iedereen hier haar probeert te hosselen.quote:
Sowieso, dat tagje was echt heel erg kutquote:Op zondag 15 februari 2015 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dit typetje leuker dan je vorige
quote:
Ik zou stoppen met werk en fulltime FOK!ken.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht ronde dat ze zou zijn gestopt met fok, omdat iedereen hier haar probeert te hosselen.
komdanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga je backtracen als je zodoorgaat
ahaha gerechtigheid kuthoinkquote:Op zondag 15 februari 2015 17:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu heeft hzaw mijn fipo verkracht.
Ik wil dit snel af laten drukken en vanavond in de stad uitdelen met carnaval.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze moet in de tegeltjeswijshedenkast.
quote:
De opvatting rechtsboven is de grootste leugen ook en datismijnmening zou dat maar al te goed moeten weten met zijn sociale achtergrond.quote:
Jaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
heb je dit zelf gemaakt?
he?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De opvatting rechtsboven is de grootste leugen ook en datismijnmening zou dat maar al te goed moeten weten met zijn sociale achtergrond.
Kreeg het net door.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en nu pas reageren. Je vond het wel lekker.
Nice.quote:
hou eens op met woorden uit te rekkenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh ja: haxbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllll
Ben je weer maaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met woorden uit te rekken
Maar waarom stond je status eerst op online en meteen nadat ik dat postte op verborgen?quote:
Rustig man hee, wat schiet je snel uit je slof de laatste tijd :squote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IK BEDOEL IN ZIJN SOCIALE MILIEU.
nee het is gewoon iets wat mij fijn lijktquote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben je weer maaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?
Je vriend is weer flink in het nieuws vandaagquote:
ik ben vandaag volwassen gewoorden hoor, Etto.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is de invloed van Der Mann... een soort lopende mad-verstrekker.
Klopt, zag hem vanochtend nog haspelen bij zo'n vrouw aan tafel..quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vriend is weer flink in het nieuws vandaag
Zijlstra 'beschermt' graai-VVD'er Verheijen
Zijlstra: opgestoken middelvinger van Grieken
Ik zie het. Wat goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben vandaag volwassen gewoorden hoor, Etto.
en z'n calimerocomplexquote:Op zondag 15 februari 2015 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heeft misschien met zijn minderwaardigheidscomplex te maken
Ik heb niet echt zin nee. Heb eend en tardis. al flink vernederd vanmiddag, dus vind het wel weer even goed geweest.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
haxball.... dead? Of heb je WEER geen zin en ben je jonko's aan het kweken...
dat is DjeDjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
SIDEEFFECT! Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriendin van mij!!!
Maar vanavond wel, natuurlijk. Want zo rol jij.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin nee. Heb eend en tardis. al flink vernederd vanmiddag, dus vind het wel weer even goed geweest.
Jij houdt dat in de gaten? Zette hem op verborgen toen ik me had aangemeld.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom stond je status eerst op online en meteen nadat ik dat postte op verborgen?
Ik ben er vanavond niet, ga tegen beter weten in maar weer eens de stad in.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar vanavond wel, natuurlijk. Want zo rol jij.
ja jij moet echt opletten nou ik pak je echt nog een keerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin nee. Heb eend en tardis. al flink vernederd vanmiddag, dus vind het wel weer even goed geweest.
totoquote:
WOWquote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet, ga tegen beter weten in maar weer eens de stad in.
Je hebt me hiermee diep, diep geraakt dead...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet, ga tegen beter weten in maar weer eens de stad in.
met je vijlig hijds vestjequote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja jij moet echt opletten nou ik pak je echt nog een keer
Lekker voor je.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt me hiermee diep, diep geraakt dead...
Nee, zo'n site die Kingstown ooit eens poste.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Jij hebt gewoon mijn Braddie Bingokaart als voorbeeld genomen.
toto disst ze tegelijk kkrhardquote:
hij zei dat nadat jij poste en SE is nergens te bekennenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij mij bedoelde hoor.
Jawel, side is op pagina een.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zei dat nadat jij poste en SE is nergens te bekennen
etto is gewoon dombo
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij houdt dat in de gaten? Zette hem op verborgen toen ik me had aangemeld.
jammer genoeg ben jij op pagina 2quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, side is op pagina een.
Ja, omdat het erover ging dat je gestopt was.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij houdt dat in de gaten? Zette hem op verborgen toen ik me had aangemeld.
Ze is gewoon betrapt.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, omdat het erover ging dat je gestopt was.
quote:
ja allemaal mad man, niet normaal.. vooral willow hoorde ikquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb ik een willow en remi fittie gemist?
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zei dat nadat jij poste en SE is nergens te bekennen
etto is gewoon dombo
dat vind je alleen maar leukquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.
Wow, aandachtshoerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.
Zit toch niet te stoken man, er liep er maar 1 te janken, en dat was een ventquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja allemaal mad man, niet normaal.. vooral willow hoorde ik
ik maak iedereen af die negatief op jou reageertquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
DjeDje is stomquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak iedereen af die negatief op jou reageert
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter, Hermann.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak iedereen af die negatief op jou reageert
ik hoorde al dat jij erg partij koos voor willow ondanks haar verbale uitspattingquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zit toch niet te stoken man, er liep er maar 1 te janken, en dat was een vent
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik was aan het eten, maar nu ben ik weer terugquote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, side is op pagina een.
jawel, al eens een keer gedaan. aanname verworpen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter, Hermann.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, al eens een keer gedaan. aanname verworpen.
Etto, ik heb graag dat je niet mij probeert uit te lokken nu dat ik volwassen ben.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan Der Mann daar weer boos om worden... pakje blue band dat niet meewerkt
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Etto, ik heb graag dat je niet mij probeert uit te lokken nu dat ik volwassen ben.
Hallo.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik was aan het eten, maar nu ben ik weer terug
Ik laatst m'n 10.000e en ik voelde er geen emotie bij.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
FUCK GODVERDOMME IK HEB MIJN 1000E POST JUBILEUM GEMIST
ZO VEELquote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik laatst m'n 10.000e en ik voelde er geen emotie bij.
dat is blijkbaar jouw keuze, en dat respecteer ik dan ook. ik ga hier niet verder op in.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijf lachen om jouw vermeende volwassenheid
GODVERDOMME IK WIL OP JOUW SHITLIST VANDAAG... KKSLETquote:Op zondag 15 februari 2015 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is blijkbaar jouw keuze, en dat respecteer ik dan ook. ik ga hier niet verder op in.
Ik ook in december ofzo en zit nu alweer bijna op 15.000quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lekker kinderachtig weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK WIL OP JOUW SHITLIST VANDAAG... KKSLET
jazeker, en ik voel me fantastisch.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja je bent volwassenen geworden lees ik net?
Ik moet altijd echt 3 dagen bijkomen als de gemiddelde posts per dag weer omhoog zijn gegaanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga ook zo hardquote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ook in december ofzo en zit nu alweer bijna op 15.000
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het materiaal van iemand anders stelen, schaam jezelf.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het materiaal van iemand anders stelen, schaam jezelf.
Dat van gisteren even? Of alweer?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow & remi man.. kkrmad allemaal
kkmadquote:Op zondag 15 februari 2015 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje.. boos.
gisteren.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat van gisteren even? Of alweer?
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post gerapporteerd voor het gebruik van het k-woord.
kknsb'erquote:Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post gerapporteerd voor het gebruik van het k-woord.
Ben helemaal klaar met jequote:Op zondag 15 februari 2015 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee?
[..]
ik praat wel weer met je als je afgekoeld bent
jankenquote:
Waarneming.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is dit een waarneming of een waarschuwing?
Wat het ook is, het maakt weinig indruk.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh fuck ja, crew baas in het topicquote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bowling for soupquote:Op zondag 15 februari 2015 17:57 schreef Toto69 het volgende:
reese witherspoon
she's the prom queen
bill gates
chairman of the chapsticks
duh jeweetquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok iedereen kan weer rustig ademhalen.
Hoorde net dat ze graag gehosseld wil worden dusjaquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat gezeik op eten ook altijd...
Nee, lekker gestoomde kip met rijst en kapotgekookte broccoli wegkanen, voor 'de BMI'...
Hou toch op man. Gewoon een everzwijn aan het spit.
Gewoon mediterraanse cuisinequote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, lekker gestoomde kip met rijst en kapotgekookte broccoli wegkanen, voor 'de BMI'...
waarom ben je zo negatief de laatste tijd, Etto? dat kan niet goed zijn voor je bloeddruk.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kom vechten dan.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je zo negatief de laatste tijd, Etto? dat kan niet goed zijn voor je bloeddruk.
Zeg het hem mortiequote:
Ook lekker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon mediterraanse cuisine
Kip met rijst is best lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik iig welquote:
Natuurlijk, maar van die fietshelmvadertjes met hun gezeik over 'ongezond' en 'bah' en 'vies'... houd toch op man...quote:
Echte Bourgondiër hier lekker kaasplankje vanavond hmmgfquote:Op zondag 15 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
hahah gvdquote:
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.quote:
nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet meer dan anders bedoel je?
Hoe is het met je Etto?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.
ik pluk dagelijks lachend verse dadels en citrusvruchten hier in de Méditerranéequote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, jij zit de hele dag in de olijfolie en andere omegazuren... met je mediterraanse keuken.
Ik pak je gewoon als je zo gaat doen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom vecht... oh wacht.
Goed, en met jou?
doe normaal, gek.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een kutuser.
ahaha ben je nu mad
Leukquote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
zal ik jullie weer even ownen in haxball anders?
Toto doet niet mee dus?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
Neequote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laten we gewoon allemaal van mijn goede bui genieten
'Ownen', jaquote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
kom 1vs1 danquote:
quote:
Fixedquote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toto, haas, frass, hzaw en de rest doen niet mee dus?
ik doe meequote:Op zondag 15 februari 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)5a7931dfa44065c8b5dd
drie keer gekomenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef BozeHaas het volgende:
Flikker op met haxball ik lig naakt in bed
Alsof zij haar echte naam gaat vertellen aan onsquote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo heet ze echt, wist je dat niet
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een kutuser.
ahaha ben je nu mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |