quote:Op zondag 15 februari 2015 17:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]snap d'r niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering... doe even normaal en gedraag je als een Turk, jat mijn portemonnee en steek me neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij willow sloegen ze ook doorquote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar kan gebeuren toch, wat remi deed. Bij iedereen slaan de stoppen wel eens door. Stelletje hypocrieten hier bah
AKP moest ik even opzoeken. En is dat ook het geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, boeie verder. Vind het alleen een beetje vreemd dat Willoow nu gestopt zou zijn met FOK!.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar kan gebeuren toch, wat remi deed. Bij iedereen slaan de stoppen wel eens door. Stelletje hypocrieten hier bah
Wowquote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef housesoftheholy het volgende:
watquote:
Ik ben van mening dat dat inderdaad zo is. Zou er zelfs wel verder over willen schrijven voor mn scriptie straks maar we zien wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AKP moest ik even opzoeken. En is dat ook het geval?
ohquote:Op zondag 15 februari 2015 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja godverdomme ronald goedemondt snapt dat dan.
wrm ben je gestopt met FOK!¿quote:
wow sneuquote:Op zondag 15 februari 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
hehe status staat nu opeens op verborgen, ze leest dus mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |