Wow, aandachtshoerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.
Zit toch niet te stoken man, er liep er maar 1 te janken, en dat was een ventquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja allemaal mad man, niet normaal.. vooral willow hoorde ik
ik maak iedereen af die negatief op jou reageertquote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht het eerlijk gezegd ook wel. Maar áls ik er wat van zeg, dan gaat natuurlijk weer alles over mij.
DjeDje is stomquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak iedereen af die negatief op jou reageert
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter, Hermann.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak iedereen af die negatief op jou reageert
ik hoorde al dat jij erg partij koos voor willow ondanks haar verbale uitspattingquote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zit toch niet te stoken man, er liep er maar 1 te janken, en dat was een vent
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik was aan het eten, maar nu ben ik weer terugquote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, side is op pagina een.
jawel, al eens een keer gedaan. aanname verworpen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter, Hermann.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, al eens een keer gedaan. aanname verworpen.
Etto, ik heb graag dat je niet mij probeert uit te lokken nu dat ik volwassen ben.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan Der Mann daar weer boos om worden... pakje blue band dat niet meewerkt
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Etto, ik heb graag dat je niet mij probeert uit te lokken nu dat ik volwassen ben.
Hallo.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik was aan het eten, maar nu ben ik weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |