Ik pik de pseudo-alpha's er zo uit.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je haar woest aantrekkelijk vind en dan je hand in haar broek steken met de vraag of ze wil neuken.
ach.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik accepteer je excuses niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remi geeft wanhoop een heel nieuwe dimensiequote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Toto69 het volgende:
hardop gelachen om dat gedoe met willoow
Jij herkent de lemming van BozeHaas zijn verhaal dus niet. Jammer.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik pik de pseudo-alpha's er zo uit.
samenvatting por favorquote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Toto69 het volgende:
hardop gelachen om dat gedoe met willoow
Het was voornamelijk descriptief, ik schrijf geen vwo3 betogenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon antwoord geven.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ach.doe niet alsof je niet cared terwijl je wel caredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee Housesquote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik pik de pseudo-alpha's er zo uit.
haha ach jaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Remi geeft wanhoop een heel nieuwe dimensie
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij herkent de lemming van BozeHaas zijn verhaal dus niet. Jammer.
neequote:Op zondag 15 februari 2015 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee Housesik vind je woest aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Neuken?
Wat was je thesis statement.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Het was voornamelijk descriptief, ik schrijf geen vwo3 betogen
Een mannelijke user die geflirt voor de grap serieus heeft opgevat, tranen niet kon inhouden bij de realisatie dat het een grap was en vervolgens met kanker en hoer gaat gooien.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je haar woest aantrekkelijk vind en dan je hand in haar broek steken met de vraag of ze wil neuken.
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee Housesik vind je woest aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Neuken?
Hoink leg uit.quote:
is willoow gestopt jaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mannelijke user die geflirt voor de grap serieus heeft opgevat, tranen niet kon inhouden bij de realisatie dat het een grap was en vervolgens met kanker en hoer gaat gooien.
Ergo.. user stopt met FOK! en de shit blijft hier
linkquote:Op zondag 15 februari 2015 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt helemaal mad was ze gister
Wanneer is dat gebeurdquote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mannelijke user die geflirt voor de grap serieus heeft opgevat, tranen niet kon inhouden bij de realisatie dat het een grap was en vervolgens met kanker en hoer gaat gooien.
remi is de user?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |