Je wou gewoon weer even interessant doen en ging de mist in, vond ik leukquote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is editen verboden?
Verkorte versie van vallahi, afgeleid van het Arabische "والله". Het betekent in naam van God. Iets wat je zelf gvd ook had kunnen googlen luie aapquote:
okquote:Op zondag 15 februari 2015 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand eens Pics van die chica's delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt hè wow wat een luilakquote:Op zondag 15 februari 2015 16:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Verkorte versie van vallahi, afgeleid van het Arabische "والله". Het betekent in naam van God. Iets wat je zelf gvd ook had kunnen googlen luie aap
En bedankt weerquote:Op zondag 15 februari 2015 16:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Iets wat je zelf gvd ook had kunnen googlen luie aap
Interesseert me niet wat jij hooptquote:Op zondag 15 februari 2015 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor was, vrouwmens.
Sorry dat ik mezelf vergiste in het gebruik van moraal en moraliteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je wou gewoon weer even interessant doen en ging de mist in, vond ik leuk
ik accepteer je excuses nietquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mezelf vergiste in het gebruik van moraal en moraliteit.
Je moet zeggen dat je haar woest aantrekkelijk vind en dan je hand in haar broek steken met de vraag of ze wil neuken.quote:
domme skkltje whahaquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mezelf vergiste in het gebruik van moraal en moraliteit.
doe niet alsof je niet nat wordt van m'n gladde praatjesquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
can't keep up with these bitches
Instant death:oquote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je haar woest aantrekkelijk vind en dan je hand in haar broek steken met de vraag of ze wil neuken.
Je kan ook gewoon antwoord geven.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Interesseert me niet wat jij hoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |