Ik ga zometeen eens koffie zetten met een super espresso machine.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry man, koffie? Ik zet 'm extra sterk.
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had dan iig die TT aangepast lul
quote:
LULquote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]TYFUS IN MIJN TIJD HADDEN WE RESPECT!!!
[..]
LUL
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band haddenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spijt me dat ik je enige frustratie heb bezorgd.
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band hadden
hihiquote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie wel een leven? Elk willekeurig moment van de dag dat ik hier kijk zijn jullie hier.
Hoi Hermann!quote:
Ik heb m'n antwoord al, dank.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Hermann!
Ik ben relaxt zoals altijd![]()
Hoe ist met jou?
Herman is volwassen geworden vandaagquote:Op zondag 15 februari 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.
dat is geen probleem, MMGYMCMB. als je nog verdere vragen hebt zou ik het geen probleem vinden om ze te beantwoorden.quote:
Moonquote:
Thanksquote:
Goede instelling, houdt dat volquote:Op zondag 15 februari 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat stukken beter vandaag. ik probeer alles zo volwassen en positief mogelijk te doen. ik merk gelijk dat mijn bloeddruk al een heel stuk lager ligt.
Jou doenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond, jongens?
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond, jongens?
goede zondagavondquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillen
ai ik friet en een beetje chillenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet veel, straks chinees halen en een beetje chillen
Shoarma altijd beter dan chineesquote:Op zondag 15 februari 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
Of zal ik toch voor een broodje shoarma gaan bij boerman?
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Shoarma altijd beter dan chinees
Ik vind het allebei lekkerquote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Shoarma altijd beter dan chinees
Ve-tsin allergie?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
Chinees.
Altijd voel ik me zo gek na Chinees eten, terwijl het wel lekker is op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |