Ik ga zometeen eens koffie zetten met een super espresso machine.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry man, koffie? Ik zet 'm extra sterk.
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had dan iig die TT aangepast lul
quote:
LULquote:Op zondag 15 februari 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het gedaan, WCH. aub geen scheldwoorden mijn weg heen smijten.
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]TYFUS IN MIJN TIJD HADDEN WE RESPECT!!!
[..]
LUL
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit soort taalgebruik niet gebruikt in de directe omgeving van je zoontje.
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band haddenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spijt me dat ik je enige frustratie heb bezorgd.
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kapot ben ik... ik dacht echt dat wij een band hadden
hihiquote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik zo bot ben, maar dan was je de enige.
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie wel een leven? Elk willekeurig moment van de dag dat ik hier kijk zijn jullie hier.
Hoi Hermann!quote:
Ik heb m'n antwoord al, dank.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als wij geen leven hadden was het onmogelijk voor ons om hier te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |