Van ve-tsin kun je hartkloppingen krijgenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen. Heb ook wel eens gedacht dat het aan het orgaanvlees ligt wat die badgasten veel gebruiken.
Ik hou van goede shoarmaquote:Op zondag 15 februari 2015 18:54 schreef Remqo het volgende:
Ik hoor het al, het gaat shoarma worden zo.
En het is om de hoek
Vind varkensvlees zo ranzigquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van goede shoarma
Ik ga voor de speciaal, een groot turks brood met shoarma, sla, uitjes, kaas, paprika en championnetjes en veel knoflooksausquote:Op zondag 15 februari 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van goede shoarma
quote:
nooitquote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij is het 100% van de keren de schuld van mijn teamgenoten trouwens.
En dan voornamelijk mijn schuld als wij in een team zitten.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij is het 100% van de keren de schuld van mijn teamgenoten trouwens.
Ja, maar die fouten van jou zijn vaak ook zoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan voornamelijk mijn schuld als wij in een team zitten.
arme lammetjesquote:
Ja ik weet het man. Maar het is meer een algehele malaise na het eten van Chinees.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Van ve-tsin kun je hartkloppingen krijgen
Ja weet ik, ik ben niet zo goed in teams. 1vs1 is mijn specialiteit.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar die fouten van jou zijn vaak ook zodaar is zelfs SideEffect niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |