quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tyfusbeesten, altijd gemene dingen zeggen als ik langsloop... pffff
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over jouw gebruikersplaatje. Die is namelijk madheidopwekkend.quote:
Hen je die link gelezen "chinese restaurant syndrome"quote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik weet het man. Maar het is meer een algehele malaise na het eten van Chinees.
We zijn gewoon allemaal moeilijk slechtquote:Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben niet zo goed in teams. 1vs1 is mijn specialiteit.
Niet dat ik daar wel fucking goed in ben, maar whatever.
Nee die van jou scoort punten met die homofiele sneeuwvlokjes...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn ongenoegen te uiten over jouw gebruikersplaatje. Die is namelijk madheidopwekkend.
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We zijn gewoon allemaal moeilijk slecht
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjesquote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee die van jou scoort punten met die homofiele sneeuwvlokjes...
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hen je die link gelezen "chinese restaurant syndrome"
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjes
De hele tijd kankeren op alles en iedereen, zelf speelt ie uiteraard perfect.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True, vooral als Guus weer eens aan 't verliezen is
Nou ja, wat het ook is, dit is gewoon uitgesproken kut...quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar sinds retry gestopt is ben ik hopeloos als het gaat om gebruikersplaatjes
Heeft laten opzeggen?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij z'n account op heeft laten zeggen.
Yes, dat doet Danny niet uit zichzelf volgens mij. Dan had ie wel gewoon een permaban gekregen.quote:
Vervolgens kwam 'ie wel vier maal daags onder een kloon terug mja.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzo
Maar dat is allemaal goedgekomen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het was volgens hem geen reet meer aan hier. Met die twee "kliekjes" enzo
zal jou eens sneeuwvlokjes bezorgen als je zo door blijft gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, wat het ook is, dit is gewoon uitgesproken kut...
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Yes, dat doet Danny niet uit zichzelf volgens mij. Dan had ie wel gewoon een permaban gekregen.
sws een chickie dat haxball speeltquote:
True, afkickverschijnselen denk ikquote:Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vervolgens kwam 'ie wel vier maal daags onder een kloon terug mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |