Flikker op met je faggot mr polska muziekquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
je moet vlammen voor je leven heel de nacht
komt dat niet in de weg van een goede nachtrust?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
je moet vlammen voor je leven heel de nacht
ja van mijn haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje benquote:
nou nou nouquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flikker op met je faggot mr polska muziek
blauwquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
welke kleur vest heeft ze aan op die foto vb¿
Vrouwen met vestenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
ik wil je er even op wijzen dat je ''mij haar'' in plaats van ''mijn haar'' hebt getypt. foutjes kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja van mij haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje ben
Ik ben niet in een positie om over banale zaken zoals geslacht eisen te stellen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja van mij haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje ben
wat moeten ze van jou dragen danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrouwen met vesten
afgehaakt
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
Daar ben jij het levende bewijs van.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je er even op wijzen dat je ''mij haar'' in plaats van ''mijn haar'' hebt getypt. foutjes kunnen gebeuren natuurlijk.
even mijn reputatie reddenquote:
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.
Ik zie niet in waarom je reputatie als stoner door zaken als deze schade aangedaan wordt.quote:
[..]
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.
[..]
Ik zie niet in waarom je reputatie als stoner door zaken als deze schade aangedaan wordt.
ik vind het toch spijtig dat je steeds negatief op mij reageert, ook al heb ik het totaal niet verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben jij het levende bewijs van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |