Nee veranderd in Opgezegd_-en dan hier de datum-.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?
heeft wel een faggotkapsel dan als het een kerel is.quote:
opgezegd_06012015_01quote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is z'n account dan helemaal verwijderd of zo?
Oh, nog nooit gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee veranderd in Opgezegd_-en dan hier de datum-.
Stuur die pics dan godverdommequote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft wel een faggotkapsel dan als het een kerel is.
neequote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stuur die pics dan godverdomme
Pics?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft wel een faggotkapsel dan als het een kerel is.
Hm, bijzonder.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
opgezegd_06012015_01
Nee, dat niet.
Graag gedaan vriend.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat een faggot inderdaad.
wie weetquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ben een jongen en jammer genoeg niet gay
JA LUISTER EENS, EQUIVALENT VAN EEN KLAPLONG, JIJ BEGON OVER MIJN UI HE, ZAK HOOIquote:Op zondag 15 februari 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal jou eens sneeuwvlokjes bezorgen als je zo door blijft gaan
Verdomme, wat een kutdag zoquote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ben een jongen en jammer genoeg niet gay
Ik ben wel tevreden met mijn tagje eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ach bij mijn laatste was het tagje wel de limit eigenlijk
VOLLEDIG TERECHT!quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JA LUISTER EENS, EQUIVALENT VAN EEN KLAPLONG, JIJ BEGON OVER MIJN UI HE, ZAK HOOI
Denk iedere keer dat er 'Cutheld' staat.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met mijn tagje eigenlijk.
hahahquote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk iedere keer dat er 'Cutheld' staat.
Heb liever een blauwe naam.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik voelde me net een soort Fylax met zijn Webloggerquote:Op zondag 15 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey volwassen_mannquote:
moet je even een foto van je id mailenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb liever een blauwe naam.
hoi dp. mijn naam is nog steeds gewoon Der_Mann hoor, haha.quote:
zo ben ik nog niet eerder genoemd, wat gek!quote:
Haha ja shitquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je even een foto van je id mailen
Ohjaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat kan er mis gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
terechtquote:Op zondag 15 februari 2015 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou dan wel gewoon 90% van klaagbaak op slot gooien
Flikker op met je faggot mr polska muziekquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
je moet vlammen voor je leven heel de nacht
komt dat niet in de weg van een goede nachtrust?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
je moet vlammen voor je leven heel de nacht
ja van mijn haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje benquote:
nou nou nouquote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flikker op met je faggot mr polska muziek
blauwquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
welke kleur vest heeft ze aan op die foto vb¿
Vrouwen met vestenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
ik wil je er even op wijzen dat je ''mij haar'' in plaats van ''mijn haar'' hebt getypt. foutjes kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja van mij haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje ben
Ik ben niet in een positie om over banale zaken zoals geslacht eisen te stellen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja van mij haar, maar dat betekent nog niet dat ik een meisje ben
wat moeten ze van jou dragen danquote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrouwen met vesten
afgehaakt
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
Daar ben jij het levende bewijs van.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je er even op wijzen dat je ''mij haar'' in plaats van ''mijn haar'' hebt getypt. foutjes kunnen gebeuren natuurlijk.
even mijn reputatie reddenquote:
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De boodschappen naar de keuken en verder hun muil gesloten houden.
Ik zie niet in waarom je reputatie als stoner door zaken als deze schade aangedaan wordt.quote:
[..]
[..]
Ik zie niet in waarom je reputatie als stoner door zaken als deze schade aangedaan wordt.
ik vind het toch spijtig dat je steeds negatief op mij reageert, ook al heb ik het totaal niet verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben jij het levende bewijs van.
hahahahaquote:Op zondag 15 februari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zien vb en ik jou nooit bij het vrijdagmiddaggebed dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal niet stiekem hoor.
Kan je je niet gewoon beperken tot de weblog?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
ik wil super veel zagen
zaagmachine deze dagen
Echt zo'n aftaaier inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zien vb en ik jou nooit bij het vrijdagmiddaggebed dan?
nee biologische hoerquote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je je niet gewoon beperken tot de weblog?
Ben halverwege buiten assie gaan roken met abdel.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo'n aftaaier inderdaad.
Vond het vrijdag wel een zware preek man.
Hier in Drenthe kun je er niet zomaar openlijk voor uitkomen dat je moslim bent.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zien vb en ik jou nooit bij het vrijdagmiddaggebed dan?
Komt wel goed in de toekomst.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier in Drenthe kun je er niet zomaar openlijk voor uitkomen dat je moslim bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Heb je een klacht m.b.t. spelling, inhoud, relevantie, nieuwswaarde, het verwijderen van je bericht, et cetera? Ga dan naar het Feedback forum waar je ook zeker weet dat we het lezen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je mag wel wat meer moeite doen voor je weblog
Je leest het nu toch ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je een klacht m.b.t. spelling, inhoud, relevantie, nieuwswaarde, het verwijderen van je bericht, et cetera? Ga dan naar het Feedback forum waar je ook zeker weet dat we het lezen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed in de toekomst.TR gemacht naar de AIVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je een klacht m.b.t. spelling, inhoud, relevantie, nieuwswaarde, het verwijderen van je bericht, et cetera? Ga dan naar het Feedback forum waar je ook zeker weet dat we het lezen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt wel goed in de toekomst.Hoop het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeetje.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
godverdommequote:Op zondag 15 februari 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR gemacht naar de AIVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |