ah okequote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen van jouw leeftijd die dit zeggen gaan vaak helemaal los als ze wat ouder zijn.
Wat dat betreft zie ik die meiden hier ook wel verslaafd rakenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso dat Fylax drugs gaat gebruiken zodra 'ie door heeft dat 'ie er mee om aandacht kan hoeren.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooie rooie gloed in het Oosten.
ik vond die grap van theo maassen leukerquote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
I don't see why people think Jesus was so amazing - he only fed 5000 people with a few loaves of bread and two fish, yet Hitler made 6 million Jews toast.
een leuke, volwassen grap die relevant is in de huidige discussie.
die heb ik niet gehoord of gezien, kun je het misschien herhalen?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond die grap van theo maassen leuker
Die meiden?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie ik die meiden hier ook wel verslaafd raken
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heb ik niet gehoord of gezien, kun je het misschien herhalen?
ik wilde bijna ''niet geklikt'' typen maar toen realiseerde ik me dat ik nu volwassen ben.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde bijna ''niet geklikt'' typen maar toen realiseerde ik me dat ik nu volwassen ben.
ik ga het nu zeker bekijken.
En wij hadden dit schijt ding:quote:Op zondag 15 februari 2015 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cathedral_of_light
Jammer dat je mijn verwijzing miste ... VB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
dat zegt meer over jou dan over mij, deadprez. blijkbaar ben jij niet geïnteresseerd in volwassen gesprekken.quote:
Hij heeft zichzelf de status van hosselkoning aangemeten en daar vindt hij het volwassen zijn bij horen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
Is herman jarig geweest onlangs of is dit gewoon een steen goede gimmick?
ik heb gisteren DjeDje geromantiseerd. toen werd ik volwassen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef voederbietel het volgende:
Is herman jarig geweest onlangs of is dit gewoon een steen goede gimmick?
ik heb het filmpje afgeluisterd. ik vond het niet fantastisch. wel leuk dat jij het leuk vindtquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wij hadden dit schijt ding:
[ afbeelding ]Die brandden nog niet in 39 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 19:44:02 ]
Eeuwig zonde.... je jeugd verliezenquote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de status van hosselkoning aangemeten en daar vindt hij het volwassen zijn bij horen ofzo.
goede observatie. zou ik ook wel wat meer over willen horen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die brandden nog niet in 39 toch?
Kon je Chevy nog proeven daaro?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gisteren DjeDje geromantiseerd. toen werd ik volwassen.
hier ga ik niet op in.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon je Chevy nog proeven daaro?
godverquote:Op zondag 15 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon je Chevy nog proeven daaro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |