Dat is die gast met dat gedoe over z'n notes toch?quote:
Jij bent weer terugquote:
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is die gast met dat gedoe over z'n notes toch?
Je had etto wel gedisst.quote:
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stopquote:
Heb je mijn dm geleze of negeer je me gewoonquote:
Het blijkt dat Kees op zijn werk Schele wordt genoemd, en dat hij na de pauze direct weer pallets begint te sorteren terwijl zijn collega's nog roken en praten over hoeren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stop
Arme Kees. En dan thuis moeten komen bij een klare lamlul die overal schijt aan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijkt dat Kees op zijn werk Schele wordt genoemd, en dat hij na de pauze direct weer pallets begint te sorteren terwijl zijn collega's nog roken en praten over hoeren.
Kees
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stop
jullie zijn te verlegen om mij te dm'enquote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je mijn dm geleze of negeer je me gewoon
hoeft niet horquote:
Ruud woonde niet bij Kees, Ruud heeft gewoon een eigen gezinquote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arme Kees. En dan thuis moeten komen bij een klare lamlul die overal schijt aan heeft.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen met een ban is een sukkel hahaha
Dm me danquote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn te verlegen om mij te dm'en
[..]
hoeft niet hor
Jij weet srs echt te veel over de mensen uit probleemwijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ruud woonde niet bij Kees, Ruud heeft gewoon een eigen gezin
Schijnt goed met hem te gaan overigens.
Ik ben niet bang.quote:
Wat flauw dat ze hem geen cursus aanbiedenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is de enige die de pallets met de hand sorteert want hij heeft geen heftruckcertificaat
Meeste komt van FOK! ussquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij weet srs echt te veel over de mensen uit probleemwijken.
Kutpallets manquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hem geen cursus aanbieden
FOK! uss?quote:
ohquote:
Het blijft een pain in the ass, letterlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week lig ik weervoelt alslf de vorige keer gisteren was.
Heel veel sterkte kerel.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week lig ik weervoelt alslf de vorige keer gisteren was.
das JOUW MENIGNquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is alohomora [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:36 schreef aight1 het volgende:
nee grapje weetnie ben gestopt bij harry potter 5
Die ene had op die foto wel een lekker kort en pittig kapselquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ene had op die foto wel een lekker kort en pittig kapsel
Echt plaatsvervangende schaamte.quote:Fred Teeven:
De minister heeft zojuist bekendgemaakt dat hij zal aftreden wegens de gang van zaken rond de zaak Cees H. Ik vind dat zelf onverteerbaar. Het is iets dat mij persoonlijk diep raakt.
Ik ben 4,5 jaar opgetrokken met minister Opstelten om het land veiliger te maken. Daar hebben we met ziel en zaligheid aan gewerkt. Die klus had ik graag met hem afgemaakt.
Ik vind dat ik niet meer geloofwaardig kan functioneren nu de minister is afgetreden op dit specifieke onderwerp, waar ik jarenlang als officier van justitie nauw bij betrokken ben geweest.
Dat is niet alleen het ontslag dat ik formeel moet aanbieden als de minister aftreedt. Ik vind ook dat ik niet verder geloofwaardig kan functioneren als staatssecretaris, omdat de minister moet aftreden vanwege de Teevendeal.
Met die deal is overigens helemaal niets mis. Dat wil ik hier nog even gezegd hebben. Dat is gebeurd voor volk en vaderland, zoals ook de minister en ik dat de afgelopen 4,5 jaar hebben gedaan.
wow ;$quote:Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
behalve hzaw, als je dit leest bby ;$
Eindelijk een kans voor Halbe om agenten machinegeweren te geven nu.quote:
Ik kan me er wel in hun vinden. Goed dat ze hiermee aandacht trekken, logisch dat ze het zat zijn. Op deze manier worden er misschien wel eerder maatregelen getroffenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt, wat een trieste bedoening man.Belachelijk natuurlijk dat NS-medewerkers klappen krijgen, maar er wordt wel erg dramatisch over gedaan.
Wat voor maatregelen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in hun vinden. Goed dat ze hiermee aandacht trekken, logisch dat ze het zat zijn. Op deze manier worden er misschien wel eerder maatregelen getroffen
Ik betreur het vertrek van Opstelten en Teeven, ze hebben de afgelopen jaren met hun beleid een grote bijdrage hebben geleverd aan een veiliger Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eindelijk een kans voor Halbe om agenten machinegeweren te geven nu.
In andere landen werkt dat ook perfect inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze hadden het bijv. over poortjes. Lijkt me een redelijk middel om schorem buiten de trein te houden.
Jij bent morco. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het al veel zou schelen als ze eens niet altijd instant vijandig reageren als je ze aanspreekt. Heb al meerdere keren meegemaakt dat je afgesnauwd wordt als je op een normale manier iets vraagt.
Dat weet ik allemaal niet, kan je beter bij Socios zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
In andere landen werkt dat ook perfect inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent morco. Wat verwacht je dan?
Sommige zijn wel erg snel chagrijnig jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het al veel zou schelen als ze eens niet altijd instant vijandig reageren als je ze aanspreekt. Heb al meerdere keren meegemaakt dat je afgesnauwd wordt als je op een normale manier iets vraagt.
Die heeft tegenwoordig een oto.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet, kan je beter bij Socios zijn
Die gasten haten hun leven inderdaad. Is ook zo met buschauffeurs. De meeste dan. Maar daar zit inderdaad wel een groot deel van het probleem denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je eens stoppen met vragen wanneer ze bij een echte baan gaan solliciterenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Wat zou jij zijn als je de hele dag kaartjes staat je biepenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sommige zijn wel erg snel chagrijnig ja
Dp is gewoon NL, hij lijkt op badtripbobquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben serieus, weenie verder
Een conducteur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zou jij zijn als je de hele dag kaartjes staat je biepen
Hij is zwart van binnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dp is gewoon NL, hij lijkt op badtripbob
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nooit problemen met die mensen gehad. Maar ja, Drenthe hè. Daar doen we gewoon normaal.
Ja dan verdien je het ook wel om een paar kankerklappen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen; je komt natuurlijk wel met veel volk in aanraking dat zelf ook geen normaal gesprek kan voeren, maar als je je vervolgens tegen iedereen zo op gaat stellen is het niet gek dan men het respect een beetje verliest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gasten haten hun leven inderdaad. Is ook zo met buschauffeurs. De meeste dan. Maar daar zit inderdaad wel een groot deel van het probleem denk ik
Boa'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
Dat filmpje van die BOA's die die kerel een boete geven omdat hij z'n voeten op de bank heeft laat echt perfect zien hoe de gemiddelde conducteur zich ook gedraagt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dp is gewoon NL, hij lijkt op badtripbob
Je signature/ondertitel! (Weet niet meer zeker welk van de twee het wasquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kende de grap al en wou hem niet voor je verpesten.
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen; je komt natuurlijk wel met veel volk in aanraking dat zelf ook geen normaal gesprek kan voeren, maar als je je vervolgens tegen iedereen zo op gaat stellen is het niet gek dan men het respect een beetje verliest.
We hebben een breakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je signature/ondertitel! (Weet niet meer zeker welk van de twee het was) Zijn jullie uit elkaar?
Niet tegen dat volk van boven de rivieren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef aight1 het volgende:
ik heb ook nooit problemen met conducteurs gehad maja ben brabander wij zijn allemaal aardig
Onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.
Ik ga over paar dagenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:08 schreef Aberella het volgende:
Is hier nog iets gebeurd? Was op vakantie
Wat stel jij voor dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.
Wat moeten ze volgens jou dan doen?quote:
nietsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moeten ze volgens jou dan doen?
nee goh je geeft een inbreker toch ook geen knuffel als ie in je woonkamer staatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet tegen dat volk van boven de rivieren.
Dan komt het wel goed jaquote:
Klaas? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:13 schreef BRUlNSMA het volgende:
Gewoon alle condoekoe's verplicht naar krav maga sturen
Briljant!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens mij zijn de regeltjes in de trein geen hogere wiskunde.
Koop je kaartje voor tweede klasse, ga je daar zitten.
Koop je kaartje voor Groningen - Assen, wat doe je dan in godsnaam in Zwolle?
Je moet van te voren even inchecken, staan zo'n honderd palen onderweg en het kost 1 seconde dus waarom heb je dat niet gedaan?
Je mag je poten niet op de banken leggen, doe je dat wel krijg je een boete.
Nou, opgelost.
Zou je helemaal kapot schoppen als je conducteur was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens mij zijn de regeltjes in de trein geen hogere wiskunde.
Koop je kaartje voor tweede klasse, ga je daar zitten.
Koop je kaartje voor Groningen - Assen, wat doe je dan in godsnaam in Zwolle?
Je moet van te voren even inchecken, staan zo'n honderd palen onderweg en het kost 1 seconde dus waarom heb je dat niet gedaan?
Je mag je poten niet op de banken leggen, doe je dat wel krijg je een boete.
Nou, opgelost.
Zal ik even die dm's openbaren waarin je me smeekt om niet te gaan en vraagt of ik wel wifi daar heb???quote:
quote:
en gelijk hebt ge want ge mag een vrouw niet slaan, ge mot ze schuppenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou je helemaal kapot schoppen als je conducteur was.
Omdat jij je niet aan de regeltjes kan houden? Mazzel dat we niet in Engeland zijn, de boetes zijn hier maar een lachertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou je helemaal kapot schoppen als je conducteur was.
Doe je toch niet want je bent kkbang voor een ban.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Zal ik even die dm's openbaren waarin je me smeekt om niet te gaan en vraagt of ik wel wifi daar heb???
pato plsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Zal ik even die dm's openbaren waarin je me smeekt om niet te gaan en vraagt of ik wel wifi daar heb???
Als inkomensafhankelijke boetes ooit ingevoerd wordt ga ik helemaal los.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij je niet aan de regeltjes kan houden? Mazzel dat we niet in Engeland zijn, de boetes zijn hier maar een lachertje.
dat gaat nooit werken in nederlandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als inkomensafhankelijke boetes ooit ingevoerd wordt ga ik helemaal los.
Waarom niet?quote:
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
preciesquote:
Dan gaat al het volk wat geen (legaal) inkomen heeft alleen maar nog meer schijt hebben aan alles omdat de boetes dan toch een lachertje zijnquote:
daar ben ik wel voorstander vanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik weet niet eens wie jij bentquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Mensen met een illegaal inkomen raak je er niet mee inderdaad, maar het idee is dat een boete dan voor niemand een lachertje is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan gaat al het volk wat geen (legaal) inkomen heeft alleen maar nog meer schijt hebben aan alles omdat de boetes dan toch een lachertje zijn
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
Als ik ooit een boete krijg trek ik gewoon een kleed aan
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
hehequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
Jij bent adorabella toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik weet niet eens wie jij bent
hm ja zolang er een fatsoenlijk minimum blijft maybequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen met een illegaal inkomen raak je er niet mee inderdaad, maar het idee is dat een boete dan voor niemand een lachertje is.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
or maybe notquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
hm ja zolang er een fatsoenlijk minimum blijft maybe
Zou terecht zijn, moet je je maar aan de regels houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Dan krijgen van die Finse taferelen
Boetes van een half miljoen omdat je 30 km te hard rijdt
Moest lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Dan krijgen van die Finse taferelen
Boetes van een half miljoen omdat je 30 km te hard rijdt
nou pak de bingokaart maar alvastquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, moet je je maar aan de regels houden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef aight1 het volgende:
maar een rijke tatta heeft misschien wel immens hard moeten werken voor z'n geld terwijl een bijstandstrekker een beetje de heledag met zn piemel loopt te spelen
Is dit wat jij denkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En dan 120 uurtjes schoffelen als je iemand als je iemand doodrijdt zeker
Nee, zo achterlijk is hij niet.quote:
Ik zag dat je een klein foutje had gemaakt aan het einde van je zin, maar ik heb het even gefixt voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker. de staatskas even lekker spekt omdat ipv minder uit te geven de overheid liever hardwerkende burgers plukt.
Nee. Straffen prima. Maar het moet wel in verhouding blijven.quote:
Wat de overheid er mee doet zal me aan de kont oxideren. Er zijn regels en daar dien jij je aan te houden. Doe je dat niet dan volgen er sancties en die moeten voelbaar zijn om eventuele herhaling te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag dat je een klein foutje had gemaakt aan het einde van je zin, maar ik heb het even gefixt voor je
Een paar ton boete? Jij denkt dat er alleen abramovichen en deadprezen op de wereld leven ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Straffen prima. Maar het moet wel in verhouding blijven.
Een paar ton boete voor een simpele snelheidsovertreding is ronduit belachelijk.
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag dat je een klein foutje had gemaakt aan het einde van je zin, maar ik heb het even gefixt voor je
DIMM is het met je eens.quote:
+1quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?
Ettoquote:
dank jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Etto
[/quote
Leuke user.
Omdat het buiten proportie is en gewoon weer nivellering ten top is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker.
Nee omdat het jou raakt en je geen fuck geeft om mensen die minder te besteden hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het buiten proportie is en gewoon weer nivellering ten top is.
hahaha aightquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef aight1 het volgende:
maar een rijke tatta heeft misschien wel immens hard moeten werken voor z'n geld terwijl een bijstandstrekker een beetje de heledag met zn piemel loopt te spelen
Nee, omdat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee omdat het jou raakt en je geen fuck geeft om mensen die minder te besteden hebben.
Niet echt, alles is volgens mij al wel besproken.quote:
kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt, alles is volgens mij al wel besproken.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, omdat het nergens op slaat.
Zullen we mensen met een hogere levensverwachting maar langer in de gevangenis stoppen omdat ze anders naar verhouding korter hebben moeten boeten?
trustequote:
Een verwachting is nog geen feit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, omdat het nergens op slaat.
Zullen we mensen met een hogere levensverwachting maar langer in de gevangenis stoppen omdat ze anders naar verhouding korter hebben moeten boeten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al 450+ chicks gehossled (srs, geen grap)
Ik heb 1 seconde aan een poenani gezeten.
Wat moet ik me bij dat hosselen voorstellen?quote:
gvd ben jaloersquote:
Misschien loopt zijn limonade-stand wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij dat hosselen voorstellen?
Honey stop the actingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:45 schreef Aberella het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Ik hoorde iets over klaagradio ofzo? :s
Weet niet of het al is gezegd, maar je zou ook kunnen doen dat de rechter kan bepalen dat een rijk iemand een werkstraf krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?
Ja was leuk man. Ik ben vergeten vrij te nemen dus ik ga snel douchen en over een uur gewoon weer stagequote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een feest...net pas thuis.
Thanks TARDIS.
en jij bedankt voor de goede muziek hoink.
hahaha matip kan niet tegen alcohol :p ;p
Hallo cyberzonequote:
Ik wil het wel van je overnemen, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
je bent een lieverdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil het wel van je overnemen, geen enkel probleem.
haha zo ben ik opgevoed he.quote:
Goedemorgen!quote:
godverdomme ik heb me toch een katerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een feest...net pas thuis.
Thanks TARDIS.
en jij bedankt voor de goede muziek hoink.
hahaha matip kan niet tegen alcohol :p ;p
Triest is dat ja. Zat ook ongeveer met vergelijkbare shitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
wat moet je overbruggen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
alleen stond er nog een komma tussen bij jou!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Triest is dat ja. Zat ook ongeveer met vergelijkbare shit
heheh ja, dat was echt ziek en lekker. Stiekem ook beetje wodka bij gedaan die BT mee had genomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij ging echt hard. Had je hoth nou uiteindelijk echt helemaal met chocola ingesmeerd?
Hadden er nou nog mensen gekotst?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:08 schreef Matip het volgende:
[..]
heheh ja, dat was echt ziek en lekker. Stiekem ook beetje wodka bij gedaan die BT mee had genomen.
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.quote:
O.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Matip het volgende:
[..]
alleen stond er nog een komma tussen bij jou!!!
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.
Wie had dat meegenomen danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.
Kreeg je toen wél een uitnodiging?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
Dit deden we jaren terug ook altijd, toen geloofden mensen het nog
Volgens mij had hoink die meegenomen.. En inderdaad wat een mongool die James_Rquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie had dat meegenomen danik heb heel die fles niet gezien.
En die James_R maar zeuren dat hij naar huis wildewat een droeftoeter.
Er zijn hier wel mensen die op krakers lijken ;pquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een kraker?
Ik het idee dat mijn wervels niet goed staan en af en toe weer pijnlijk terug schieten.
Heb het vooral bij het naar links of naar rechts kijken bij het autorijden.
Dat doen we dus ook niet meerYolo
nope, nooit geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik het idee dat mijn wervels niet goed staan en af en toe weer pijnlijk terug schieten.
Gewoon naar de fysio gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dat had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn hier wel mensen die op krakers lijken ;p
Blij toequote:
Mijn fysio heeft mij gekraakt, terwijl hij dat niet mag doen.quote:
Yup, ik heb vrijdag een afspraakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je je beter niet laten doorverwijzen door een HA btw, 4ebe?
Ja, waar is den taart?quote:
Ahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik heb vrijdag een afspraak
hequote:
Heb de hele doos meegenomen, problem?quote:
wat voor taart is het?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de hele doos meegenomen, problem?
nee hoor, eet smakelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de hele doos meegenomen, problem?
Dank uquote:
nee, voel me oudquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
Voel je je al een beetje jarig?
Zie jij btw garrison nog wel eens?quote:
.quote:
jij ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
.
Ben je ook.![]()
Gefeliciteerd knul.
dankjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
.
Ben je ook.![]()
Gefeliciteerd knul.
Je bent weer erg vriendelijk vandaagquote:
ik ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent weer erg vriendelijk vandaag
Kan ik inkomenquote:
En geloofwaardig.quote:
Ohzo, dacht vaker ivm poolen idd.Dacht btw dat ik je al gefeliciteerd had gisteren maar bij dezen nog eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee destijds 1x gezien tijdens middag poolen, daarna ook niet meer
Oh ben jij er zo een..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt omdat ik altijd gelijk heb
Jij meer.quote:
waar spreken we af¿quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik heb vrijdag een afspraak
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, dacht vaker ivm poolen idd.Dacht btw dat ik je al gefeliciteerd had gisteren maar bij dezen nog eens.
thnxs boysquote:
Uh watquote:
Bijna doodquote:
Haha ja arme jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij had hoink die meegenomen.. En inderdaad wat een mongool die James_R![]()
BozeHaas dan, die wilde op de nek van BT zitten![]()
Ik denk de doodquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de vraag is welke van de 2 eerder is..
ohja, die dudequote:
quote:
thnxs m8. Waarom zou ik dat doen? Zo bijzonder is je verjaardag niet meer hoor na je 21equote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd remi. Gewoon betaald verlof nemen vandaag
Toen ik karig met koorts op bed lag op m'n 23e besefte ik mij dit, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
thnxs m8. Waarom zou ik dat doen? Zo bijzonder is je verjaardag niet meer hoor na je 21e
statistische gezien is de kans dat ik vandaag dood ga groter dan dat ik vandaag met pensioen mag. en de komende heel veel dagen ookquote:
WIll ferrelquote:
jaquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
statistische gezien is de kans dat ik vandaag dood ga groter dan dat ik vandaag met pensioen mag. en de komende heel veel dagen ook
Je had zo'n serie plaatjes die die altijd poste als fipo in topicsquote:
Kleine kantine hebben julliequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
wie taart wil heeft pech, 4e heeft de hele doos meegenomen
Lees ik 'vierde' of 'vier-ee' als in klas 4e?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
zal ik 4ebe haar doos ff nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |