quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
Als ik ooit een boete krijg trek ik gewoon een kleed aan
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
hehequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
Jij bent adorabella toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik weet niet eens wie jij bent
hm ja zolang er een fatsoenlijk minimum blijft maybequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen met een illegaal inkomen raak je er niet mee inderdaad, maar het idee is dat een boete dan voor niemand een lachertje is.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als inkomensafhankelijke boetes ooit ingevoerd wordt ga ik helemaal los.
or maybe notquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
hm ja zolang er een fatsoenlijk minimum blijft maybe
Zou terecht zijn, moet je je maar aan de regels houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Dan krijgen van die Finse taferelen
Boetes van een half miljoen omdat je 30 km te hard rijdt
Moest lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Toto69 het volgende:
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Dan krijgen van die Finse taferelen
Boetes van een half miljoen omdat je 30 km te hard rijdt
nou pak de bingokaart maar alvastquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, moet je je maar aan de regels houden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef aight1 het volgende:
maar een rijke tatta heeft misschien wel immens hard moeten werken voor z'n geld terwijl een bijstandstrekker een beetje de heledag met zn piemel loopt te spelen
Is dit wat jij denkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En dan 120 uurtjes schoffelen als je iemand als je iemand doodrijdt zeker
Nee, zo achterlijk is hij niet.quote:
Ik zag dat je een klein foutje had gemaakt aan het einde van je zin, maar ik heb het even gefixt voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker. de staatskas even lekker spekt omdat ipv minder uit te geven de overheid liever hardwerkende burgers plukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |