Je signature/ondertitel! (Weet niet meer zeker welk van de twee het wasquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kende de grap al en wou hem niet voor je verpesten.
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen; je komt natuurlijk wel met veel volk in aanraking dat zelf ook geen normaal gesprek kan voeren, maar als je je vervolgens tegen iedereen zo op gaat stellen is het niet gek dan men het respect een beetje verliest.
We hebben een breakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je signature/ondertitel! (Weet niet meer zeker welk van de twee het was) Zijn jullie uit elkaar?
Niet tegen dat volk van boven de rivieren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef aight1 het volgende:
ik heb ook nooit problemen met conducteurs gehad maja ben brabander wij zijn allemaal aardig
Onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.
Ik ga over paar dagenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:08 schreef Aberella het volgende:
Is hier nog iets gebeurd? Was op vakantie
Wat stel jij voor dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.
Wat moeten ze volgens jou dan doen?quote:
nietsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moeten ze volgens jou dan doen?
nee goh je geeft een inbreker toch ook geen knuffel als ie in je woonkamer staatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet tegen dat volk van boven de rivieren.
Dan komt het wel goed jaquote:
Klaas? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:13 schreef BRUlNSMA het volgende:
Gewoon alle condoekoe's verplicht naar krav maga sturen
Briljant!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens mij zijn de regeltjes in de trein geen hogere wiskunde.
Koop je kaartje voor tweede klasse, ga je daar zitten.
Koop je kaartje voor Groningen - Assen, wat doe je dan in godsnaam in Zwolle?
Je moet van te voren even inchecken, staan zo'n honderd palen onderweg en het kost 1 seconde dus waarom heb je dat niet gedaan?
Je mag je poten niet op de banken leggen, doe je dat wel krijg je een boete.
Nou, opgelost.
Zou je helemaal kapot schoppen als je conducteur was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens mij zijn de regeltjes in de trein geen hogere wiskunde.
Koop je kaartje voor tweede klasse, ga je daar zitten.
Koop je kaartje voor Groningen - Assen, wat doe je dan in godsnaam in Zwolle?
Je moet van te voren even inchecken, staan zo'n honderd palen onderweg en het kost 1 seconde dus waarom heb je dat niet gedaan?
Je mag je poten niet op de banken leggen, doe je dat wel krijg je een boete.
Nou, opgelost.
Zal ik even die dm's openbaren waarin je me smeekt om niet te gaan en vraagt of ik wel wifi daar heb???quote:
quote:
en gelijk hebt ge want ge mag een vrouw niet slaan, ge mot ze schuppenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou je helemaal kapot schoppen als je conducteur was.
Omdat jij je niet aan de regeltjes kan houden? Mazzel dat we niet in Engeland zijn, de boetes zijn hier maar een lachertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou je helemaal kapot schoppen als je conducteur was.
Doe je toch niet want je bent kkbang voor een ban.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Zal ik even die dm's openbaren waarin je me smeekt om niet te gaan en vraagt of ik wel wifi daar heb???
pato plsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Zal ik even die dm's openbaren waarin je me smeekt om niet te gaan en vraagt of ik wel wifi daar heb???
Als inkomensafhankelijke boetes ooit ingevoerd wordt ga ik helemaal los.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij je niet aan de regeltjes kan houden? Mazzel dat we niet in Engeland zijn, de boetes zijn hier maar een lachertje.
dat gaat nooit werken in nederlandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als inkomensafhankelijke boetes ooit ingevoerd wordt ga ik helemaal los.
Waarom niet?quote:
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
preciesquote:
Dan gaat al het volk wat geen (legaal) inkomen heeft alleen maar nog meer schijt hebben aan alles omdat de boetes dan toch een lachertje zijnquote:
daar ben ik wel voorstander vanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik weet niet eens wie jij bentquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:16 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Mensen met een illegaal inkomen raak je er niet mee inderdaad, maar het idee is dat een boete dan voor niemand een lachertje is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan gaat al het volk wat geen (legaal) inkomen heeft alleen maar nog meer schijt hebben aan alles omdat de boetes dan toch een lachertje zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |