Dat is die gast met dat gedoe over z'n notes toch?quote:
Jij bent weer terugquote:
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is die gast met dat gedoe over z'n notes toch?
Je had etto wel gedisst.quote:
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stopquote:
Heb je mijn dm geleze of negeer je me gewoonquote:
Het blijkt dat Kees op zijn werk Schele wordt genoemd, en dat hij na de pauze direct weer pallets begint te sorteren terwijl zijn collega's nog roken en praten over hoeren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stop
Arme Kees. En dan thuis moeten komen bij een klare lamlul die overal schijt aan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijkt dat Kees op zijn werk Schele wordt genoemd, en dat hij na de pauze direct weer pallets begint te sorteren terwijl zijn collega's nog roken en praten over hoeren.
Kees
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stop
jullie zijn te verlegen om mij te dm'enquote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je mijn dm geleze of negeer je me gewoon
hoeft niet horquote:
Ruud woonde niet bij Kees, Ruud heeft gewoon een eigen gezinquote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arme Kees. En dan thuis moeten komen bij een klare lamlul die overal schijt aan heeft.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen met een ban is een sukkel hahaha
Dm me danquote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn te verlegen om mij te dm'en
[..]
hoeft niet hor
Jij weet srs echt te veel over de mensen uit probleemwijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ruud woonde niet bij Kees, Ruud heeft gewoon een eigen gezin
Schijnt goed met hem te gaan overigens.
Ik ben niet bang.quote:
Wat flauw dat ze hem geen cursus aanbiedenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is de enige die de pallets met de hand sorteert want hij heeft geen heftruckcertificaat
Meeste komt van FOK! ussquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij weet srs echt te veel over de mensen uit probleemwijken.
Kutpallets manquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hem geen cursus aanbieden
FOK! uss?quote:
ohquote:
Het blijft een pain in the ass, letterlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week lig ik weervoelt alslf de vorige keer gisteren was.
Heel veel sterkte kerel.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week lig ik weervoelt alslf de vorige keer gisteren was.
das JOUW MENIGNquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is alohomora [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:36 schreef aight1 het volgende:
nee grapje weetnie ben gestopt bij harry potter 5
Die ene had op die foto wel een lekker kort en pittig kapselquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ene had op die foto wel een lekker kort en pittig kapsel
Echt plaatsvervangende schaamte.quote:Fred Teeven:
De minister heeft zojuist bekendgemaakt dat hij zal aftreden wegens de gang van zaken rond de zaak Cees H. Ik vind dat zelf onverteerbaar. Het is iets dat mij persoonlijk diep raakt.
Ik ben 4,5 jaar opgetrokken met minister Opstelten om het land veiliger te maken. Daar hebben we met ziel en zaligheid aan gewerkt. Die klus had ik graag met hem afgemaakt.
Ik vind dat ik niet meer geloofwaardig kan functioneren nu de minister is afgetreden op dit specifieke onderwerp, waar ik jarenlang als officier van justitie nauw bij betrokken ben geweest.
Dat is niet alleen het ontslag dat ik formeel moet aanbieden als de minister aftreedt. Ik vind ook dat ik niet verder geloofwaardig kan functioneren als staatssecretaris, omdat de minister moet aftreden vanwege de Teevendeal.
Met die deal is overigens helemaal niets mis. Dat wil ik hier nog even gezegd hebben. Dat is gebeurd voor volk en vaderland, zoals ook de minister en ik dat de afgelopen 4,5 jaar hebben gedaan.
wow ;$quote:Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
behalve hzaw, als je dit leest bby ;$
Eindelijk een kans voor Halbe om agenten machinegeweren te geven nu.quote:
Ik kan me er wel in hun vinden. Goed dat ze hiermee aandacht trekken, logisch dat ze het zat zijn. Op deze manier worden er misschien wel eerder maatregelen getroffenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt, wat een trieste bedoening man.Belachelijk natuurlijk dat NS-medewerkers klappen krijgen, maar er wordt wel erg dramatisch over gedaan.
Wat voor maatregelen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in hun vinden. Goed dat ze hiermee aandacht trekken, logisch dat ze het zat zijn. Op deze manier worden er misschien wel eerder maatregelen getroffen
Ik betreur het vertrek van Opstelten en Teeven, ze hebben de afgelopen jaren met hun beleid een grote bijdrage hebben geleverd aan een veiliger Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eindelijk een kans voor Halbe om agenten machinegeweren te geven nu.
In andere landen werkt dat ook perfect inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze hadden het bijv. over poortjes. Lijkt me een redelijk middel om schorem buiten de trein te houden.
Jij bent morco. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het al veel zou schelen als ze eens niet altijd instant vijandig reageren als je ze aanspreekt. Heb al meerdere keren meegemaakt dat je afgesnauwd wordt als je op een normale manier iets vraagt.
Dat weet ik allemaal niet, kan je beter bij Socios zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
In andere landen werkt dat ook perfect inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent morco. Wat verwacht je dan?
Sommige zijn wel erg snel chagrijnig jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het al veel zou schelen als ze eens niet altijd instant vijandig reageren als je ze aanspreekt. Heb al meerdere keren meegemaakt dat je afgesnauwd wordt als je op een normale manier iets vraagt.
Die heeft tegenwoordig een oto.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet, kan je beter bij Socios zijn
Die gasten haten hun leven inderdaad. Is ook zo met buschauffeurs. De meeste dan. Maar daar zit inderdaad wel een groot deel van het probleem denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je eens stoppen met vragen wanneer ze bij een echte baan gaan solliciterenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Wat zou jij zijn als je de hele dag kaartjes staat je biepenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sommige zijn wel erg snel chagrijnig ja
Dp is gewoon NL, hij lijkt op badtripbobquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben serieus, weenie verder
Een conducteur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zou jij zijn als je de hele dag kaartjes staat je biepen
Hij is zwart van binnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dp is gewoon NL, hij lijkt op badtripbob
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nooit problemen met die mensen gehad. Maar ja, Drenthe hè. Daar doen we gewoon normaal.
Ja dan verdien je het ook wel om een paar kankerklappen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef deadprez het volgende:
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen; je komt natuurlijk wel met veel volk in aanraking dat zelf ook geen normaal gesprek kan voeren, maar als je je vervolgens tegen iedereen zo op gaat stellen is het niet gek dan men het respect een beetje verliest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gasten haten hun leven inderdaad. Is ook zo met buschauffeurs. De meeste dan. Maar daar zit inderdaad wel een groot deel van het probleem denk ik
Boa'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
Dat filmpje van die BOA's die die kerel een boete geven omdat hij z'n voeten op de bank heeft laat echt perfect zien hoe de gemiddelde conducteur zich ook gedraagt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dp is gewoon NL, hij lijkt op badtripbob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |