Arme Kees. En dan thuis moeten komen bij een klare lamlul die overal schijt aan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijkt dat Kees op zijn werk Schele wordt genoemd, en dat hij na de pauze direct weer pallets begint te sorteren terwijl zijn collega's nog roken en praten over hoeren.
Kees
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen vragen of ik er mee stop
jullie zijn te verlegen om mij te dm'enquote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je mijn dm geleze of negeer je me gewoon
hoeft niet horquote:
Ruud woonde niet bij Kees, Ruud heeft gewoon een eigen gezinquote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arme Kees. En dan thuis moeten komen bij een klare lamlul die overal schijt aan heeft.
trquote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen met een ban is een sukkel hahaha
Dm me danquote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn te verlegen om mij te dm'en
[..]
hoeft niet hor
Jij weet srs echt te veel over de mensen uit probleemwijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ruud woonde niet bij Kees, Ruud heeft gewoon een eigen gezin
Schijnt goed met hem te gaan overigens.
Ik ben niet bang.quote:
Wat flauw dat ze hem geen cursus aanbiedenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is de enige die de pallets met de hand sorteert want hij heeft geen heftruckcertificaat
Meeste komt van FOK! ussquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij weet srs echt te veel over de mensen uit probleemwijken.
Kutpallets manquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hem geen cursus aanbieden
FOK! uss?quote:
ohquote:
Het blijft een pain in the ass, letterlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week lig ik weervoelt alslf de vorige keer gisteren was.
Heel veel sterkte kerel.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week lig ik weervoelt alslf de vorige keer gisteren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |