das JOUW MENIGNquote:Op maandag 9 maart 2015 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is alohomora [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:36 schreef aight1 het volgende:
nee grapje weetnie ben gestopt bij harry potter 5
Die ene had op die foto wel een lekker kort en pittig kapselquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ene had op die foto wel een lekker kort en pittig kapsel
Echt plaatsvervangende schaamte.quote:Fred Teeven:
De minister heeft zojuist bekendgemaakt dat hij zal aftreden wegens de gang van zaken rond de zaak Cees H. Ik vind dat zelf onverteerbaar. Het is iets dat mij persoonlijk diep raakt.
Ik ben 4,5 jaar opgetrokken met minister Opstelten om het land veiliger te maken. Daar hebben we met ziel en zaligheid aan gewerkt. Die klus had ik graag met hem afgemaakt.
Ik vind dat ik niet meer geloofwaardig kan functioneren nu de minister is afgetreden op dit specifieke onderwerp, waar ik jarenlang als officier van justitie nauw bij betrokken ben geweest.
Dat is niet alleen het ontslag dat ik formeel moet aanbieden als de minister aftreedt. Ik vind ook dat ik niet verder geloofwaardig kan functioneren als staatssecretaris, omdat de minister moet aftreden vanwege de Teevendeal.
Met die deal is overigens helemaal niets mis. Dat wil ik hier nog even gezegd hebben. Dat is gebeurd voor volk en vaderland, zoals ook de minister en ik dat de afgelopen 4,5 jaar hebben gedaan.
wow ;$quote:Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
behalve hzaw, als je dit leest bby ;$
Eindelijk een kans voor Halbe om agenten machinegeweren te geven nu.quote:
Ik kan me er wel in hun vinden. Goed dat ze hiermee aandacht trekken, logisch dat ze het zat zijn. Op deze manier worden er misschien wel eerder maatregelen getroffenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt, wat een trieste bedoening man.Belachelijk natuurlijk dat NS-medewerkers klappen krijgen, maar er wordt wel erg dramatisch over gedaan.
Wat voor maatregelen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in hun vinden. Goed dat ze hiermee aandacht trekken, logisch dat ze het zat zijn. Op deze manier worden er misschien wel eerder maatregelen getroffen
Ik betreur het vertrek van Opstelten en Teeven, ze hebben de afgelopen jaren met hun beleid een grote bijdrage hebben geleverd aan een veiliger Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eindelijk een kans voor Halbe om agenten machinegeweren te geven nu.
In andere landen werkt dat ook perfect inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze hadden het bijv. over poortjes. Lijkt me een redelijk middel om schorem buiten de trein te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |