Je signature/ondertitel! (Weet niet meer zeker welk van de twee het wasquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kende de grap al en wou hem niet voor je verpesten.
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen; je komt natuurlijk wel met veel volk in aanraking dat zelf ook geen normaal gesprek kan voeren, maar als je je vervolgens tegen iedereen zo op gaat stellen is het niet gek dan men het respect een beetje verliest.
We hebben een breakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je signature/ondertitel! (Weet niet meer zeker welk van de twee het was) Zijn jullie uit elkaar?
Niet tegen dat volk van boven de rivieren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef aight1 het volgende:
ik heb ook nooit problemen met conducteurs gehad maja ben brabander wij zijn allemaal aardig
Onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.
Ik ga over paar dagenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:08 schreef Aberella het volgende:
Is hier nog iets gebeurd? Was op vakantie
Wat stel jij voor dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het beste inderdaad dat ze kunnen doen is zichzelf veranderen.
Wat moeten ze volgens jou dan doen?quote:
nietsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moeten ze volgens jou dan doen?
nee goh je geeft een inbreker toch ook geen knuffel als ie in je woonkamer staatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet tegen dat volk van boven de rivieren.
Dan komt het wel goed jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |