Triest is dat ja. Zat ook ongeveer met vergelijkbare shitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
wat moet je overbruggen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
alleen stond er nog een komma tussen bij jou!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Triest is dat ja. Zat ook ongeveer met vergelijkbare shit
heheh ja, dat was echt ziek en lekker. Stiekem ook beetje wodka bij gedaan die BT mee had genomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij ging echt hard. Had je hoth nou uiteindelijk echt helemaal met chocola ingesmeerd?
Hadden er nou nog mensen gekotst?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:08 schreef Matip het volgende:
[..]
heheh ja, dat was echt ziek en lekker. Stiekem ook beetje wodka bij gedaan die BT mee had genomen.
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.quote:
O.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Matip het volgende:
[..]
alleen stond er nog een komma tussen bij jou!!!
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.
Wie had dat meegenomen danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.
Kreeg je toen wél een uitnodiging?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
Dit deden we jaren terug ook altijd, toen geloofden mensen het nog
Volgens mij had hoink die meegenomen.. En inderdaad wat een mongool die James_Rquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie had dat meegenomen danik heb heel die fles niet gezien.
En die James_R maar zeuren dat hij naar huis wildewat een droeftoeter.
Er zijn hier wel mensen die op krakers lijken ;pquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een kraker?
Ik het idee dat mijn wervels niet goed staan en af en toe weer pijnlijk terug schieten.
Heb het vooral bij het naar links of naar rechts kijken bij het autorijden.
Dat doen we dus ook niet meerYolo
nope, nooit geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik het idee dat mijn wervels niet goed staan en af en toe weer pijnlijk terug schieten.
Gewoon naar de fysio gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dat had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn hier wel mensen die op krakers lijken ;p
Blij toequote:
Mijn fysio heeft mij gekraakt, terwijl hij dat niet mag doen.quote:
Yup, ik heb vrijdag een afspraakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je je beter niet laten doorverwijzen door een HA btw, 4ebe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |