Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, omdat het nergens op slaat.
Zullen we mensen met een hogere levensverwachting maar langer in de gevangenis stoppen omdat ze anders naar verhouding korter hebben moeten boeten?
trustequote:
Een verwachting is nog geen feit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, omdat het nergens op slaat.
Zullen we mensen met een hogere levensverwachting maar langer in de gevangenis stoppen omdat ze anders naar verhouding korter hebben moeten boeten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al 450+ chicks gehossled (srs, geen grap)
Ik heb 1 seconde aan een poenani gezeten.
Wat moet ik me bij dat hosselen voorstellen?quote:
gvd ben jaloersquote:
Misschien loopt zijn limonade-stand wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij dat hosselen voorstellen?
Honey stop the actingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:45 schreef Aberella het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Ik hoorde iets over klaagradio ofzo? :s
Weet niet of het al is gezegd, maar je zou ook kunnen doen dat de rechter kan bepalen dat een rijk iemand een werkstraf krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?
Ja was leuk man. Ik ben vergeten vrij te nemen dus ik ga snel douchen en over een uur gewoon weer stagequote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een feest...net pas thuis.
Thanks TARDIS.
en jij bedankt voor de goede muziek hoink.
hahaha matip kan niet tegen alcohol :p ;p
Hallo cyberzonequote:
Ik wil het wel van je overnemen, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
je bent een lieverdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil het wel van je overnemen, geen enkel probleem.
haha zo ben ik opgevoed he.quote:
Goedemorgen!quote:
godverdomme ik heb me toch een katerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een feest...net pas thuis.
Thanks TARDIS.
en jij bedankt voor de goede muziek hoink.
hahaha matip kan niet tegen alcohol :p ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |