Nee. Straffen prima. Maar het moet wel in verhouding blijven.quote:
Wat de overheid er mee doet zal me aan de kont oxideren. Er zijn regels en daar dien jij je aan te houden. Doe je dat niet dan volgen er sancties en die moeten voelbaar zijn om eventuele herhaling te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag dat je een klein foutje had gemaakt aan het einde van je zin, maar ik heb het even gefixt voor je
Een paar ton boete? Jij denkt dat er alleen abramovichen en deadprezen op de wereld leven ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Straffen prima. Maar het moet wel in verhouding blijven.
Een paar ton boete voor een simpele snelheidsovertreding is ronduit belachelijk.
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag dat je een klein foutje had gemaakt aan het einde van je zin, maar ik heb het even gefixt voor je
DIMM is het met je eens.quote:
+1quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?
Ettoquote:
dank jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Etto
[/quote
Leuke user.
Omdat het buiten proportie is en gewoon weer nivellering ten top is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is de bedoeling dat een boete even hard aankomt bij een miljonair als bij een bijstandstrekker.
Nee omdat het jou raakt en je geen fuck geeft om mensen die minder te besteden hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het buiten proportie is en gewoon weer nivellering ten top is.
hahaha aightquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef aight1 het volgende:
maar een rijke tatta heeft misschien wel immens hard moeten werken voor z'n geld terwijl een bijstandstrekker een beetje de heledag met zn piemel loopt te spelen
Nee, omdat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee omdat het jou raakt en je geen fuck geeft om mensen die minder te besteden hebben.
Niet echt, alles is volgens mij al wel besproken.quote:
kquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt, alles is volgens mij al wel besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |