quote:
Opgeslagen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet het weg dan?
Ik als razende ridder kan dat.
Je mag het weghalen, ik heb het toch al gedeeld in het gezamelijke mapje van GGMM en mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet het weg dan?
Ik heb hem al op reddit gepost, krijg vast superveel kudo's.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig heb ik de foto gelijk opgeslagen naar mijn Google Drive en gedeeld met mijn goede vriend GGMM.
Welke subreddit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op reddit gepost, krijg vast superveel kudo's.
Deze is ook de moeite waard.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke subreddit?
Ik volg alleen die van Jessica Alba.
Doe maar Speciequote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet het weg dan?
Fylax, heb jij inmiddels al een chickie gehosseld en aan poenani's gezeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag het weghalen, ik heb het toch al gedeeld in het gezamelijke mapje van GGMM en mij.
Ik heb al 450+ chicks gehossled (srs, geen grap)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Fylax, heb jij inmiddels al een chickie gehosseld en aan poenani's gezeten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al 450+ chicks gehossled (srs, geen grap)
Ik heb 1 seconde aan een poenani gezeten.
Dan doe je iets fout. Je moet de uitgewoonde bitches pakken, dan ben je een vent.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al 450+ chicks gehossled (srs, geen grap)
Ik heb 1 seconde aan een poenani gezeten.
Grote ergernis inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind deze gif niet echt vlekkeloos doorlopen.
Die is leuk hé?quote:
Zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout. Je moet de uitgewoonde bitches pakken, dan ben je een vent.
En daarom ben ik Hannes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout. Je moet de uitgewoonde bitches pakken, dan ben je een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |