Trusten Fylaxquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Wisten jullie dat Danny Ariana Grande zou doen?
Yvonne is ook een beetje oud voor jou, maar dat houdt je ook niet tegen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. Maar.. Danny is een beetje te oud voor haar..
Nu weet ik hoe mensen in de middeleeuwen met een privilege zich voelden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik alleen naar jou gestuurd, zelfs mijn ouders of mijn zus hebben hem niet gezien.
Toevallig staat mijn wekker ook om 8 uur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef timmmmm het volgende:
De wekker staat morgen om 8 uur want ik ga fitnessen voor school. Wat doe ik mezelf aan
DIE VAN MIJ OOK.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toevallig staat mijn wekker ook om 8 uur.
quote:
Zou ze weten dat die pic ook gewoon in de quotes staat?quote:
NOU HE MEID WAT EEN TOEVAL ALS WE NOU DE WRKKER EEN KWARTIER EERDER ZETTEN KUNNEN WE ELKAARS OKSELHAAR NOG VLECHTENquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toevallig staat mijn wekker ook om 8 uur.
Volgens mij heeft er iemand een knuffel nodig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NOU HE MEID WAT EEN TOEVAL ALS WE NOU DE WRKKER EEN KWARTIER EERDER ZETTEN KUNNEN WE ELKAARS OKSELHAAR NOG VLECHTEN
met je hoofd
Madquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NOU HE MEID WAT EEN TOEVAL ALS WE NOU DE WRKKER EEN KWARTIER EERDER ZETTEN KUNNEN WE ELKAARS OKSELHAAR NOG VLECHTEN
met je hoofd
Zzzz but troe.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er iemand een knuffel nodig.
Kutfylax ook altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou ze weten dat die pic ook gewoon in de quotes staat?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
met je hoofd
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat.
Gelukkig stond hij gewoon in m'n quote.
Nu ben ik mad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |