Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, omdat het nergens op slaat.
Zullen we mensen met een hogere levensverwachting maar langer in de gevangenis stoppen omdat ze anders naar verhouding korter hebben moeten boeten?
trustequote:
Een verwachting is nog geen feit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, omdat het nergens op slaat.
Zullen we mensen met een hogere levensverwachting maar langer in de gevangenis stoppen omdat ze anders naar verhouding korter hebben moeten boeten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb al 450+ chicks gehossled (srs, geen grap)
Ik heb 1 seconde aan een poenani gezeten.
Wat moet ik me bij dat hosselen voorstellen?quote:
gvd ben jaloersquote:
Misschien loopt zijn limonade-stand wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij dat hosselen voorstellen?
Honey stop the actingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:45 schreef Aberella het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Ik hoorde iets over klaagradio ofzo? :s
Weet niet of het al is gezegd, maar je zou ook kunnen doen dat de rechter kan bepalen dat een rijk iemand een werkstraf krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan bijstandstrekker ook vervangen voor iemand die voor minimumloon werkt, die werkt ook hard voor zijn geld. Hoe is het eerlijk dat die mensen net zoveel betalen als ze 10km/u te hard rijden als iemand die miljoenen op de bank heeft?
Ja was leuk man. Ik ben vergeten vrij te nemen dus ik ga snel douchen en over een uur gewoon weer stagequote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een feest...net pas thuis.
Thanks TARDIS.
en jij bedankt voor de goede muziek hoink.
hahaha matip kan niet tegen alcohol :p ;p
Hallo cyberzonequote:
Ik wil het wel van je overnemen, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
je bent een lieverdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil het wel van je overnemen, geen enkel probleem.
haha zo ben ik opgevoed he.quote:
Goedemorgen!quote:
godverdomme ik heb me toch een katerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een feest...net pas thuis.
Thanks TARDIS.
en jij bedankt voor de goede muziek hoink.
hahaha matip kan niet tegen alcohol :p ;p
Triest is dat ja. Zat ook ongeveer met vergelijkbare shitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
Jezus, als ik een overbruggingsuitkering zou Willen mag Ik eerst ff 11k opmakensparen in nederland
wat moet je overbruggen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:27 schreef Murdera het volgende:
alleen stond er nog een komma tussen bij jou!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Triest is dat ja. Zat ook ongeveer met vergelijkbare shit
heheh ja, dat was echt ziek en lekker. Stiekem ook beetje wodka bij gedaan die BT mee had genomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij ging echt hard. Had je hoth nou uiteindelijk echt helemaal met chocola ingesmeerd?
Hadden er nou nog mensen gekotst?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:08 schreef Matip het volgende:
[..]
heheh ja, dat was echt ziek en lekker. Stiekem ook beetje wodka bij gedaan die BT mee had genomen.
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.quote:
O.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Matip het volgende:
[..]
alleen stond er nog een komma tussen bij jou!!!
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.
Wie had dat meegenomen danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag eend en sideeffect op een gegeven moment wel verdacht stil in een hoekje zitten.. Die hadden volgens mij een hele fles canei op.
Kreeg je toen wél een uitnodiging?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
Dit deden we jaren terug ook altijd, toen geloofden mensen het nog
Volgens mij had hoink die meegenomen.. En inderdaad wat een mongool die James_Rquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie had dat meegenomen danik heb heel die fles niet gezien.
En die James_R maar zeuren dat hij naar huis wildewat een droeftoeter.
Er zijn hier wel mensen die op krakers lijken ;pquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een kraker?
Ik het idee dat mijn wervels niet goed staan en af en toe weer pijnlijk terug schieten.
Heb het vooral bij het naar links of naar rechts kijken bij het autorijden.
Dat doen we dus ook niet meerYolo
nope, nooit geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik het idee dat mijn wervels niet goed staan en af en toe weer pijnlijk terug schieten.
Gewoon naar de fysio gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dat had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn hier wel mensen die op krakers lijken ;p
Blij toequote:
Mijn fysio heeft mij gekraakt, terwijl hij dat niet mag doen.quote:
Yup, ik heb vrijdag een afspraakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je je beter niet laten doorverwijzen door een HA btw, 4ebe?
Ja, waar is den taart?quote:
Ahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik heb vrijdag een afspraak
hequote:
Heb de hele doos meegenomen, problem?quote:
wat voor taart is het?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de hele doos meegenomen, problem?
nee hoor, eet smakelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de hele doos meegenomen, problem?
Dank uquote:
nee, voel me oudquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
Voel je je al een beetje jarig?
Zie jij btw garrison nog wel eens?quote:
.quote:
jij ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
.
Ben je ook.![]()
Gefeliciteerd knul.
dankjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
.
Ben je ook.![]()
Gefeliciteerd knul.
Je bent weer erg vriendelijk vandaagquote:
ik ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent weer erg vriendelijk vandaag
Kan ik inkomenquote:
En geloofwaardig.quote:
Ohzo, dacht vaker ivm poolen idd.Dacht btw dat ik je al gefeliciteerd had gisteren maar bij dezen nog eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee destijds 1x gezien tijdens middag poolen, daarna ook niet meer
Oh ben jij er zo een..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt omdat ik altijd gelijk heb
Jij meer.quote:
waar spreken we afżquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, ik heb vrijdag een afspraak
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, dacht vaker ivm poolen idd.Dacht btw dat ik je al gefeliciteerd had gisteren maar bij dezen nog eens.
thnxs boysquote:
Uh watquote:
Bijna doodquote:
Haha ja arme jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij had hoink die meegenomen.. En inderdaad wat een mongool die James_R![]()
BozeHaas dan, die wilde op de nek van BT zitten![]()
Ik denk de doodquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de vraag is welke van de 2 eerder is..
ohja, die dudequote:
quote:
thnxs m8. Waarom zou ik dat doen? Zo bijzonder is je verjaardag niet meer hoor na je 21equote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd remi. Gewoon betaald verlof nemen vandaag
Toen ik karig met koorts op bed lag op m'n 23e besefte ik mij dit, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
thnxs m8. Waarom zou ik dat doen? Zo bijzonder is je verjaardag niet meer hoor na je 21e
statistische gezien is de kans dat ik vandaag dood ga groter dan dat ik vandaag met pensioen mag. en de komende heel veel dagen ookquote:
WIll ferrelquote:
jaquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
statistische gezien is de kans dat ik vandaag dood ga groter dan dat ik vandaag met pensioen mag. en de komende heel veel dagen ook
Je had zo'n serie plaatjes die die altijd poste als fipo in topicsquote:
Kleine kantine hebben julliequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
wie taart wil heeft pech, 4e heeft de hele doos meegenomen
Lees ik 'vierde' of 'vier-ee' als in klas 4e?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
wie taart wil heeft pech, 4e heeft de hele doos meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |