Uh watquote:
Bijna doodquote:
Haha ja arme jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij had hoink die meegenomen.. En inderdaad wat een mongool die James_R![]()
BozeHaas dan, die wilde op de nek van BT zitten![]()
Ik denk de doodquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de vraag is welke van de 2 eerder is..
ohja, die dudequote:
quote:
thnxs m8. Waarom zou ik dat doen? Zo bijzonder is je verjaardag niet meer hoor na je 21equote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd remi. Gewoon betaald verlof nemen vandaag
Toen ik karig met koorts op bed lag op m'n 23e besefte ik mij dit, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
thnxs m8. Waarom zou ik dat doen? Zo bijzonder is je verjaardag niet meer hoor na je 21e
statistische gezien is de kans dat ik vandaag dood ga groter dan dat ik vandaag met pensioen mag. en de komende heel veel dagen ookquote:
WIll ferrelquote:
jaquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
statistische gezien is de kans dat ik vandaag dood ga groter dan dat ik vandaag met pensioen mag. en de komende heel veel dagen ook
Je had zo'n serie plaatjes die die altijd poste als fipo in topicsquote:
Kleine kantine hebben julliequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
wie taart wil heeft pech, 4e heeft de hele doos meegenomen
Lees ik 'vierde' of 'vier-ee' als in klas 4e?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:58 schreef remi1986 het volgende:
wie taart wil heeft pech, 4e heeft de hele doos meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |