Je doet geen fuck dus dat is ook meer dan voldoende.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn knoflookadem is een afleiding van het feit dat ik maar 1x per week onder de douche sta
ik fap wel veel dus ik word best snel zweterigquote:Op zondag 4 januari 2015 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je doet geen fuck dus dat is ook meer dan voldoende.
Eerlijk zweet stinkt niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik fap wel veel dus ik word best snel zweterig
mn stress zweet stinkt naar wietquote:Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerlijk zweet stinkt niet.
wat is oneerlijk zweet danquote:Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerlijk zweet stinkt niet.
ik stress best vaak als mensen mij hermann noemenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stress is dan ook voor mindere mensen.
Mensen die Hermann heten zijn per definitie ook minderwaardig.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stress best vaak als mensen mij hermann noemen
Gvd kom hier voor m'n rust kutjongquote:
daarom ook, ik heet zo nietquote:Op zondag 4 januari 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen die Hermann heten zijn per definitie ook minderwaardig.
Zei een mattie van me tijdens O&N tegen een groep gillende chicks, zeker 2 volle minuten om stukgegaanquote:Op zondag 4 januari 2015 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd kom hier voor m'n rust kutjong
Als iedereen je Hermann noemt, je gedraagt je als een Hermann en je wekt heel erg de schijn op dat je Hermann heet, dan zul je wel gewoon een Hermann zijn denk ik.quote:
Goed verhaal wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zei een mattie van me tijdens O&N tegen een groep gillende chicks, zeker 2 volle minuten om stukgegaan. Kan ook zijn omdat ik totaal naar de tyfus was
.
dat je altijd chagrijnig bent betekent niet dat je mij alsmaar mag beledigen, ventjequote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als iedereen je Hermann noemt, je gedraagt je als een Hermann en je wekt heel erg de schijn op dat je Hermann heet, dan zul je wel gewoon een Hermann zijn denk ik.
sorry. Hier heb je Angels of the Seaquote:Op zondag 4 januari 2015 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd kom hier voor m'n rust kutjong
Jij schijnt nogal een aversie te hebben tegen Hermann dunkt mequote:Op zondag 4 januari 2015 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je altijd chagrijnig bent betekent niet dat je mij alsmaar mag beledigen, ventje
ik poep op je borstkasquote:Op zondag 4 januari 2015 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij schijnt nogal een aversie te hebben tegen Hermann dunkt me
Zeg dat op het werk altijd als ze druk zijn in de keuken en veel herrie maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zei een mattie van me tijdens O&N tegen een groep gillende chicks, zeker 2 volle minuten om stukgegaan. Kan ook zijn omdat ik totaal naar de tyfus was
.
het is zondag, rustdag. ik laat me maar niet opfokken door jou, gemeen manneke.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zal me aan de kont oxideren, Hermann.
Zit je Goedemondt weer te citeren?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry. Hier heb je Angels of the Sea
"En dan is het goed om te weten dat dolfijnen ook aan groepsverkrachting doen. Want je kan zeggen van groepsverkrachting wat je wil, maar je wordt er wel wakker van"
Alleen inferieure mensen hebben een rustdag nodig.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is zondag, rustdag. ik laat me maar niet opfokken door jou, gemeen manneke.
Ronald doet het leuker.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je Goedemondt weer te citeren?
elitair stuk tuigquote:Op zondag 4 januari 2015 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen inferieure mensen hebben een rustdag nodig.
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef xSomesz het volgende:
Chloro leven ''inhoudelijk'' gezien:
[ afbeelding ]
ik wist dat je het zou herkennenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je Goedemondt weer te citeren?
Zo hard stukgegaan om Ronoltquote:
Ja dit ookquote:
Leuke gif wel.quote:
in die nieuwe show dan met Thailand.quote:
ik accepteer dat ik deze discussie heb gewonnen, ik ben er nu ook eventjes klaar mee. volgende keer beterquote:
Oké Hermann.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik accepteer dat ik deze discussie heb gewonnen, ik ben er nu ook eventjes klaar mee. volgende keer beter
Nieuwe show niet gezien nog, staat die op YT?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in die nieuwe show dan met Thailand.
Weetje wat ze daar niet kennen? Een beetje pittig. Het gaat van helemaal niet pittig naar FUCK ALLE BLANKEN!!![]()
![]()
Flikkerde zowat van de bank af
http://www.npo.nl/ronald-(...)-2014/VARA_101372369quote:Op zondag 4 januari 2015 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nieuwe show niet gezien nog, staat die op YT?
Gvd ik hou van jequote:Op zondag 4 januari 2015 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/ronald-(...)-2014/VARA_101372369
hovjquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren.
Ik heb daar altijd last vanquote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]gelukkig, jij hebt er ook last van. Je verwacht het gewoon niet
Ik 9/10 keer ook Hoink. Maar in deze chat is dat heel gebruikelijk dus beetje integreren enzo toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind die YT linkjes en domme gifjes echt heel hinderlijk.
Waarom ben je zo boos?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:38 schreef xSomesz het volgende:
Hoe fokkers en foksters dansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iedereen in zijn eigen wereldje ja togh #autisticlife
Als het maar geen assimileren wordt, zoals met BlauweTijger.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik 9/10 keer ook Hoink. Maar in deze chat is dat heel gebruikelijk dus beetje integreren enzo toch?
Deze is mooi.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Hoink
BlauweTijger post niet zo vaak meer dunkt me, daar hebben de mensen hier jammer genoeg geen last van.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het maar geen assimileren wordt, zoals met BlauweTijger.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk jelly zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BlauweTijger post niet zo vaak meer dunkt me, daar hebben de mensen hier jammer genoeg geen last van.
Mocro'squote:
BT bleef hier voor mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat wil je nouquote:
Geef eerst maar een roos aan mij.quote:
Allemachtig, wat een lomp pikkie ben je ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou zeggen kroketje, maar heb net al Turkse pizza gemaakt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef eerst maar een roos aan mij.
gossiesquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een lomp pikkie ben je ook.
Had hun beider moeder kunnen zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus hij is ook weg door jou, want dat vond zijn vriendin niet leuk natuurlijk.
Dat het jullie niet is gelukt om geaccepteerd te worden in het leukste clubje van de digitale snelweg.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft assimileren met jelly zijn te maken?
Oh :squote:
Ik word gewoon geaccepteerd op bokt hoor, weenie verderquote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat het jullie niet is gelukt om geaccepteerd te worden in het leukste clubje van de digitale snelweg.
Mad respectquote:Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word gewoon geaccepteerd op bokt hoor, weenie verder
Je hebt dus al zeker een uur op bokt rondgehangen zie ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou na 10 minuten op bokt al een dubbelloops jachtgeweer oraal verwerken.
Stalk je me ofzo ;squote:Op zondag 4 januari 2015 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt dus al zeker een uur op bokt rondgehangen zie ik.
Heb je wel een voorsteltopic geopend met een foto van jezelf en een paard? Als je niet al te lelijk bent heb je op die manier al gauw een horde vrouwelijke fans.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word gewoon geaccepteerd op bokt hoor, weenie verder
We zeggen net dat je NIET moet assimileren en dan zijn we jaloers?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Gridlok het volgende:
Dat het jullie niet is gelukt om geaccepteerd te worden in het leukste clubje van de digitale snelweg.
Weet ik, omdat het NIET lukt.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zeggen net dat je NIET moet assimileren en dan zijn we jaloers?
Wauw.
Nee, dit had ik na 3 minuten al wel door.quote:
Ik wil geen horde vrouwelijke fans. Eén is meer dan genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel een voorsteltopic geopend met een foto van jezelf en een paard? Als je niet al te lelijk bent heb je op die manier al gauw een horde vrouwelijke fans.
Effe foto maken van mij en mijn shetlander pony, brb.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel een voorsteltopic geopend met een foto van jezelf en een paard? Als je niet al te lelijk bent heb je op die manier al gauw een horde vrouwelijke fans.
Ach ja...quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zeggen net dat je NIET moet assimileren en dan zijn we jaloers?
Wauw.
Ik wil je tere zieltje niet breken maar als je hier wilt assimileren dan moet je tenminste een ongeluk krijgen met als gevolg flink hersenletsel.quote:
Hermann is al wel aardig aan het assimileren wat dat betreftquote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je tere zieltje niet breken maar als je hier wilt assimileren dan moet je tenminste een ongeluk krijgen met als gevolg flink hersenletsel.
Haan en mapima zijn hier niet goed geassimileerd hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je tere zieltje niet breken maar als je hier wilt assimileren dan moet je tenminste een ongeluk krijgen met als gevolg flink hersenletsel.
ja hee, je wil iets of je wil iets nietquote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar Down patiënten hebben ook wel eens ruzie omdat ze elkaar een mongool vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Chai het volgende:
Haan en mapima zijn hier niet goed geassimileerd hoor.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar Down patiënten hebben ook wel eens ruzie omdat ze elkaar een mongool vinden.
Het is gewoon niet eerlijk dat Gridlok en Mmmkjkolhfg zo zijn geboren.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef remi1986 het volgende:
ja hee, je wil iets of je wil iets niet
Is 't zo erg?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet eerlijk dat Gridlok en Mmmkjkolhfg zo zijn geboren.
hardcore luisteren doet zijn ding ook wel hoor. Waarom denk je dat ik die nummers steeds postquote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gheghequote:Op zondag 4 januari 2015 18:47 schreef remi1986 het volgende:
hardcore luisteren doet zijn ding ook wel hoor. Waarom denk je dat ik die nummers steeds post
Heb je nog een verhaal toen je op de tram stond te wachten?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:50 schreef remi1986 het volgende:
en ja voor de rest is het best lekker weertje buiten
Maar waarom post je hier dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
zo luxe zijn we niet in Drenthe.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je nog een verhaal toen je op de tram stond te wachten?
Oh ok.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest van Frank en remi, Chloro en Chai zijn chill. En altijd kans op fittie.
Ahw.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Las altijd kans op koffiequote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
echt? heb ik dat gezegd? wanneer?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij dacht dat je haar wilde prikken.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:04 schreef remi1986 het volgende:
Frank maakte mij nog uit voor een schuinmarcheerder, wat dat ook moge betekenen. Omdat ik vroeg wie er bruine ogen en zwart haar heeft en vwo studeert.
normaal luisteren mensen nooit naar mij. Maar oke, je bent een brave hondquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit, twee zinnen gemixt. Maar dat moest van jou ja.
vast niks. Net zoals vanmiddag bij Haanquote:Op zondag 4 januari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je in zijn gezicht zeggen, kijken wat er dan gebeurt.
Hoogstwaarschijnlijk niet. Frank is de enige in KLB die boven zulke grapjes staat en ook daadwerkelijk niet cared.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:04 schreef remi1986 het volgende:
vast niks. Net zoals vanmiddag bij Haan
precies, wat lul je dan dat ik het in zijn gezicht moet zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet. Frank is de enige in KLB die boven zulke grapjes staat en ook daadwerkelijk niet cared.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies, wat lul je dan dat ik het in zijn gezicht moet zeggen.
En daarnaast..Frank hangt hier niet de nep Gangster uit
hij zou je halen toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo stoer, ik klap je
Tja, hoop dom gelul weer eh.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij zou je halen toch?![]()
Ik dacht mooi dagje uit maar helaas
ja precies. Beetje jammer allemaal. Maar laat ze maar lekker in die WA groep blijven. Dat kind snapte er werkelijk waar helemaal niks van. Die heeft paar goede klappen gehadquote:
Dat kindquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deadprez is hier toch niet?
lokquotequote:
Je voelt mad vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
wat zit je achter mijn rug te lullen tyfuslijer
haxball?quote:
snap ik ook niet. ik heb nog nooit de impressie afgegeven dat ik mad ben maar toch zeggen mensen het altijdquote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
waarom denkt iedereen tegenwoordig dat iedereen mad is. vroeger kon je nog gewoon rustig mensen uitschelden
Je hebt een voorbeeldfunctie nu ja? Als de 'Cultheld' zich al als een harteloze klootzak gedraagt wat moet het plebs die zich hogerop willen werken in de KLBketen dan wel niet doen om indruk te maken? Genocide op zijn minst.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
waarom denkt iedereen tegenwoordig dat iedereen mad is. vroeger kon je nog gewoon rustig mensen uitschelden
oké hermannquote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik ook niet. ik heb nog nooit de impressie afgegeven dat ik mad ben maar toch zeggen mensen het altijd
Waarom niet?quote:
OMDAT IK GODVERDOMME MIJN EIGEN KEUZES KAN MAKEN JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
OMDAT IK GODVERDOMME MIJN EIGEN KEUZES KAN MAKEN JA
ALS IK NIET WIL
DAN HOEF IK HET OOK NIET TE DOENMoet je tegen je moeder zeggen als je de afwas moet doen, durf je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
ik droog meestal afquote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je tegen je moeder zeggen als je de afwas moet doen, durf je niet.
Waar kan ik deze bestellen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120<t=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding[/url] ]
Wiequote:
Oké ik bied twee witte rozenquote:
quote:
NIET GOED GENOEG VOOR JE, ARROGANT KUTJONG?!quote:
doe niet stoerquote:
Tulpen hebben geen betekenis voor mij, nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NIET GOED GENOEG VOOR JE, ARROGANT KUTJONG?!
Ik krijg liever tulpen dan rozen eigenlijk. Rozen zijn zo cliché. Tulpen verwacht je niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tulpen hebben geen betekenis voor mij, nee.
Oplichter
wie is datquote:Op zondag 4 januari 2015 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh wtf man, die pech bij anderson
Rode rozen zijn cliche, witte zijn mooiquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg liever tulpen dan rozen eigenlijk. Rozen zijn zo cliché. Tulpen verwacht je niet.
Doe je een strik om jezelf?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal je een achterlijke gladiool geven.
darten... gooit hij triple 20, triple 20 en met zijn laatste pijl gooit die weer triple 20 maar vallen ze alledrie eruitquote:
Ik snap er geen fuck van.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
darten... gooit hij triple 20, triple 20 en met zijn laatste pijl gooit die weer triple 20 maar vallen ze alledrie eruit
Dat wel ja. Of witte met heel licht roze erin.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Rode rozen zijn cliche, witte zijn mooi
Natuurlijk. :$$quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat wel ja. Of witte met heel licht roze erin.
Dit hoor je ook niet vaak.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Afrikaantjes zijn ook leuk
Happiness is not a destination, it's a way of lifequote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoor je liever commerciële 13 in een dozijn praatjes dan?
Nogmaals: Opgezwollequote:
Met je editquote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Happiness is not a destination, it's a way of life
JA GVD SOMS HEB JE GEWOON TYPETYFUS JAquote:
Een commercieel 13 in een dozijn zinnetje "vertypetyfussen"quote:Op zondag 4 januari 2015 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA GVD SOMS HEB JE GEWOON TYPETYFUS JA
Erger wordt het toch niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een commercieel 13 in een dozijn zinnetje "vertypetyfussen"
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien als ze hem op zo'n lijstje zetten..
Je bent zelfquote:
Ja hier is het lekker actief inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnx thnx deadprez, nee echt bedankt.
Als ik me elke keer druk moet maken als ik keihard verlies in haxball ben ik nog wel even bezig.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez is mad omdat ik 5-2 won
Eyquote:
allemaal aan de buis gekluisterd voor darten tochquote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hier is het lekker actief inderdaad.
dat zou je gemoedstoestand van de laatste tijd wel verklarenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik me elke keer druk moet maken als ik keihard verlies in haxball ben ik nog wel even bezig.
Laatst won ik van jou.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou je gemoedstoestand van de laatste tijd wel verklaren
Slechtquote:Op zondag 4 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven jongen?
Dank.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maakte me ernstige morgen om je madheid, dus ik gunde je
Hoe is t daarmee trouwens?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik schiet altijd in de lach als ik denk aan deadprez op de avondhavo
Nee jij dan met je bedrijfseconomie.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik schiet altijd in de lach als ik denk aan deadprez op de avondhavo
Haha, echt zo saai jongequote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij dan met je bedrijfseconomie.
Wacht maar tot de revolutie begint.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zie die linkse rakker jelly zijn dan![]()
Ja.quote:
Nee.quote:
Wat goed. Ben trots.quote:
Ik ben bijna docent Engels.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat studeer jij als ik zo vrij mag zijn?
Nee ga maar weer wegquote:
Vast wel. Je zegt zelf dat je op het vmbo zonder moeite goede cijfers haalt, dan lukt het op de havo ook wel.quote:
pff hoop het heb echt spanningquote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vast wel. Je zegt zelf dat je op het vmbo zonder moeite goede cijfers haalt, dan lukt het op de havo ook wel.
Het. Was. Een. Tikfout. Gvd.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan happiness fout schrijven?![]()
Ik ken geen liefde, dat moet je toch wel weten ondertussen. Ik tolereer alleen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
de liefde was van korte duur zie ik
Valt reuze mee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
moet je veel leren dp of heb je wel snel in je hoofd
ja maar ik heb voor het eerst een android mobieltje dus ik snap niksquote:Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het. Was. Een. Tikfout. Gvd.
JIJ ZIT TOCH OOK MOBIEL TE KUTTEN ONNIEDAN
Dan zie je je dinnetje toch weer, of zit zij op een andere school?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef Fylax het volgende:
heb echt spanning wil morgen niet naar school kut school
Welke heb je? Ik mag ook nieuw toestel en wil niet de iPhone 6.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ik heb voor het eerst een android mobieltje dus ik snap niks
een sony xperiaquote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik mag ook nieuw toestel en wil niet de iPhone 6.
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Nee grapje, heb heel veel liefde in me.
wij hoeven ook niet te weten wat je allemaal er in stopt. Tenminste, ik nietquote:
ja die zie ik dan welquote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zie je je dinnetje toch weer, of zit zij op een andere school?
Z3? Die wil ik misschien ook. Wel de compact dan. Bevalt ie verder wel?quote:
Nou, niet zo janken dan.quote:
In me =/= erin stoppenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
wij hoeven ook niet te weten wat je allemaal er in stopt. Tenminste, ik niet
Ze haten niet, ze zijn alleen gefrustreerdquote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |