Je doet geen fuck dus dat is ook meer dan voldoende.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn knoflookadem is een afleiding van het feit dat ik maar 1x per week onder de douche sta
ik fap wel veel dus ik word best snel zweterigquote:Op zondag 4 januari 2015 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je doet geen fuck dus dat is ook meer dan voldoende.
Eerlijk zweet stinkt niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik fap wel veel dus ik word best snel zweterig
mn stress zweet stinkt naar wietquote:Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerlijk zweet stinkt niet.
wat is oneerlijk zweet danquote:Op zondag 4 januari 2015 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerlijk zweet stinkt niet.
ik stress best vaak als mensen mij hermann noemenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stress is dan ook voor mindere mensen.
Mensen die Hermann heten zijn per definitie ook minderwaardig.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stress best vaak als mensen mij hermann noemen
Gvd kom hier voor m'n rust kutjongquote:
daarom ook, ik heet zo nietquote:Op zondag 4 januari 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen die Hermann heten zijn per definitie ook minderwaardig.
Zei een mattie van me tijdens O&N tegen een groep gillende chicks, zeker 2 volle minuten om stukgegaanquote:Op zondag 4 januari 2015 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd kom hier voor m'n rust kutjong
Als iedereen je Hermann noemt, je gedraagt je als een Hermann en je wekt heel erg de schijn op dat je Hermann heet, dan zul je wel gewoon een Hermann zijn denk ik.quote:
Goed verhaal wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zei een mattie van me tijdens O&N tegen een groep gillende chicks, zeker 2 volle minuten om stukgegaan. Kan ook zijn omdat ik totaal naar de tyfus was
.
dat je altijd chagrijnig bent betekent niet dat je mij alsmaar mag beledigen, ventjequote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als iedereen je Hermann noemt, je gedraagt je als een Hermann en je wekt heel erg de schijn op dat je Hermann heet, dan zul je wel gewoon een Hermann zijn denk ik.
sorry. Hier heb je Angels of the Seaquote:Op zondag 4 januari 2015 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd kom hier voor m'n rust kutjong
Jij schijnt nogal een aversie te hebben tegen Hermann dunkt mequote:Op zondag 4 januari 2015 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je altijd chagrijnig bent betekent niet dat je mij alsmaar mag beledigen, ventje
ik poep op je borstkasquote:Op zondag 4 januari 2015 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij schijnt nogal een aversie te hebben tegen Hermann dunkt me
Zeg dat op het werk altijd als ze druk zijn in de keuken en veel herrie maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zei een mattie van me tijdens O&N tegen een groep gillende chicks, zeker 2 volle minuten om stukgegaan. Kan ook zijn omdat ik totaal naar de tyfus was
.
het is zondag, rustdag. ik laat me maar niet opfokken door jou, gemeen manneke.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zal me aan de kont oxideren, Hermann.
Zit je Goedemondt weer te citeren?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry. Hier heb je Angels of the Sea
"En dan is het goed om te weten dat dolfijnen ook aan groepsverkrachting doen. Want je kan zeggen van groepsverkrachting wat je wil, maar je wordt er wel wakker van"
Alleen inferieure mensen hebben een rustdag nodig.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is zondag, rustdag. ik laat me maar niet opfokken door jou, gemeen manneke.
Ronald doet het leuker.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je Goedemondt weer te citeren?
elitair stuk tuigquote:Op zondag 4 januari 2015 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alleen inferieure mensen hebben een rustdag nodig.
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef xSomesz het volgende:
Chloro leven ''inhoudelijk'' gezien:
[ afbeelding ]
ik wist dat je het zou herkennenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je Goedemondt weer te citeren?
Zo hard stukgegaan om Ronoltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |