Rode rozen zijn cliche, witte zijn mooiquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg liever tulpen dan rozen eigenlijk. Rozen zijn zo cliché. Tulpen verwacht je niet.
Doe je een strik om jezelf?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal je een achterlijke gladiool geven.
darten... gooit hij triple 20, triple 20 en met zijn laatste pijl gooit die weer triple 20 maar vallen ze alledrie eruitquote:
Ik snap er geen fuck van.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
darten... gooit hij triple 20, triple 20 en met zijn laatste pijl gooit die weer triple 20 maar vallen ze alledrie eruit
Dat wel ja. Of witte met heel licht roze erin.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Rode rozen zijn cliche, witte zijn mooi
Natuurlijk. :$$quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat wel ja. Of witte met heel licht roze erin.
Dit hoor je ook niet vaak.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Afrikaantjes zijn ook leuk
Happiness is not a destination, it's a way of lifequote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoor je liever commerciële 13 in een dozijn praatjes dan?
Nogmaals: Opgezwollequote:
Met je editquote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Happiness is not a destination, it's a way of life
JA GVD SOMS HEB JE GEWOON TYPETYFUS JAquote:
Een commercieel 13 in een dozijn zinnetje "vertypetyfussen"quote:Op zondag 4 januari 2015 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA GVD SOMS HEB JE GEWOON TYPETYFUS JA
Erger wordt het toch niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een commercieel 13 in een dozijn zinnetje "vertypetyfussen"
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien als ze hem op zo'n lijstje zetten..
Je bent zelfquote:
Ja hier is het lekker actief inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnx thnx deadprez, nee echt bedankt.
Als ik me elke keer druk moet maken als ik keihard verlies in haxball ben ik nog wel even bezig.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez is mad omdat ik 5-2 won
Eyquote:
allemaal aan de buis gekluisterd voor darten tochquote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hier is het lekker actief inderdaad.
dat zou je gemoedstoestand van de laatste tijd wel verklarenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik me elke keer druk moet maken als ik keihard verlies in haxball ben ik nog wel even bezig.
Laatst won ik van jou.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou je gemoedstoestand van de laatste tijd wel verklaren
Slechtquote:Op zondag 4 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven jongen?
Dank.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maakte me ernstige morgen om je madheid, dus ik gunde je
Hoe is t daarmee trouwens?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik schiet altijd in de lach als ik denk aan deadprez op de avondhavo
Nee jij dan met je bedrijfseconomie.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik schiet altijd in de lach als ik denk aan deadprez op de avondhavo
Haha, echt zo saai jongequote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij dan met je bedrijfseconomie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |